Επιλέξτε Σώμα: Color 1 Color 2 Color 3
Youtube Twitter Facebook Rss

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δηλητηρίασαν τον Γκιούλ;Σενάριο που τρομάζει την Άγκυρα.

29.08.2012 | 14:01
 MANΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

Η κατάσταση της υγείας του Γκιούλ προκαλεί πολλά ερωτήματα με την εφημερίδα Yurt να γράφει πως ο τούρκος πρόεδρος στην πραγματικότητα δεν πάσχει από πόνους στα αυτιά αλλά είναι θύμα δηλητηρίασης. Σύμφωνα με την εφημερίδα «κάποιοι δηλητηρίασαν τον Αμντουλάχ Γκιουλ και γι’αυτό αναγκάσθηκε να επιστρέψει εσπευσμένα από τον Κιργιζιστάν στην Τουρκία» γράφει η εφημερίδα.

Η προεδρία της Τουρκίας υποχρεώθηκε να εκδώσει ανακοίνωση που διαψεύδει τους ισχυρισμούς της εφημερίδας, τονίζοντας πως οι «πληροφορίες αυτές δεν ευσταθούν».

Ο τούρκος πρόεδρος από την προηγούμενη εβδομάδα νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Χατζέτεπε της Άγκυρας. Η τουρκική εφημερίδα ισχυρίζεται πως τις πληροφορίες τις διαθέτει από γιατρό που εργάζεται στο νοσοκομείο.

Πάντως η ξαφνική επιστροφή του Γκιουλ και η μακρόχρονη διαμονή του στο νοσοκομείο λόγω των ενοχλήσεων του στα αυτιά είναι περίεργη.

Οι πληροφορίες αυτές φέρνουν στη μνήμη τον θάνατο του πρωην προέδρου της Τουρκίας Τουργκούτ Οζάλ το 1992 , ακόμη και σήμερα υπάρχουν ισχυρισμοί πως κάποιοι είχαν σκοτώσει τον Οζάλ με δηλητήριο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Γκιουλ δεν θα είναι στις εκδηλώσεις στο μέγαρο Τσάνκαγια.


Eσπευσμένα στο νοσοκομείο ο Αμτουλάχ Γκιούλ.



 

Στην ίδια κατηγορία

ΣΧΟΛΙΑ


 

Κάντε Like: Onalert.gr στο Facebook