Επιλέξτε Σώμα: Color 1 Color 2 Color 3
Youtube Twitter Facebook Rss

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

'Ενα πουλί "έριξε" το Mirage.

10.06.2011 | 15:54
Ένα πουλί που “ρούφηξε” ο κινητήρας του Mirage 2000 φαίνεται ότι οδήγησε στην πτώση του μαχητικού.

Το διθέσιο Mirage 2000,πετούσε εκείνη τη στιγμή στα 1000 πόδια. Ο έμπειρος σμηναγός που ήταν ο εκπαιδευτής της πτήσης ενήργησε άψογα. Με απόλυτη ψυχραιμία προχώρησε σε επανεκκίνηση του κινητήρα. Δυστυχώς ο κινητήρας δεν μπήκε σε λειτουργία και η απόφαση για εγκατάλειψη του αεροσκάφους ήταν αναπόφευκτη και απολύτως ορθή.

ΚΑΠΟΙΟΙ …ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΓΕΑ


Κι ενώ “ο κόσμος χάνεται” κάποιοι στο ΓΕΑ …παρεξηγήθηκαν για όσα γράψαμε περί “πτεράρχων” και κυκλοφόρησαν ένα non paper! Το αναδημοσιεύουμε ολόκκληρο:



“Σε απάντηση δημοσιευμάτων σχετικά με το χθεσινό ατύχημα και τα τελευταία συμβάντα σε αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) σας γνωρίζουμε τα εξής :

1. Ο δείκτης αεροπορικών ατυχημάτων της ΠΑ την τελευταία δεκαετία είναι σταθερά μειούμενος και ο μέσος όρος (1.36) της τελευταίας τριετίας είναι ο καλύτερος της εικοσαετίας 1991 – 2011.

1. Ο δείκτης αεροπορικών ατυχημάτων της ΠΑ για τη δεκαετία 2000 – 2010 είναι ένας από τους χαμηλότερους των πιο προηγμένων αεροποριών του κόσμου. Συγκεκριμένα μεταξύ δεκατεσσάρων αεροποριών, η ΠΑ με μεγάλη πυκνότητα δραστηριοτήτων, βρίσκεται στην όγδοη θέση με δείκτη «2.9» με την πρώτη χώρα να έχει δείκτη «1» και την τελευταία «5.8».

1. Σε σχέση με το 2010, στο σύνολο των πάσης φύσεως αεροπορικών ατυχημάτων η φετινή χρονιά παρουσιάζει μείωση κατά 30%.

1. Υπάρχει πλήρης κάλυψη από πλευράς ανταλλακτικών και συντήρησης.

5. Όλα τα παραπάνω έχουν ιδιαίτερη σημασία και αποδεικνύουν το επίπεδο επαγγελματισμού του προσωπικού της ΠΑ εάν λάβουμε υπόψη την επικινδυνότητα και τη δυσκολία των επιχειρησιακών αποστολών που διεξάγονται καθημερινά στην Ελληνική επικράτεια αλλά και στο εξωτερικό”.

Το μόνο στοιχείο που δεν μας δίνουν οι συντάκτες του non paper, είναι πόσες ώρες πετάνε πλέον οι χειριστές μας,λόγω …περικοπών.

Επίσης αμφισβητούμε ευθέως τα περί “πλήρους κάλυψης από πλευράς ανταλλακτικών”, η συντήρηση είναι επαρκέστατη, επειδή έχουμε κορυφαίους μηχανικούς και μόνο γι΄ αυτό.

Τέλος επειδή γνωρίζουν πάρα πολύ,μα πάρα πολύ καλά οι συντάκτες του non paper και τα άλλα τα νούμερα με τις πραγματικές διαθεσιμότητες,νομίζουμε ότι καλό είναι όλοι μας να είμαστε ψύχραιμοι. Εμείς είμαστε και θα παραμείνουμε.
 

 

Στην ίδια κατηγορία

ΣΧΟΛΙΑ


 

Κάντε Like: Onalert.gr στο Facebook