Επιλέξτε Σώμα: Color 1 Color 2 Color 3
Youtube Twitter Facebook Rss

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τι συμβαίνει με την υγεία του Αμντουλάχ Γκιουλ;

28.08.2012 | 00:20
 

MANΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

Συνεχίζεται η αδιαθεσία του Αμντουλάχ Γκιούλ που του είχε παρουσιαστεί στο Κιργιζιστάν. Οι γιατροί του πανεπιστημίου Χατζέτεπε της Άγκυρας, αποφάσισαν να του απαγορεύσουν οποιοδήποτε ταξίδι για περίπου δυο μήνες για να μην έχει καμία επίπτωση. Ο Γκιουλ υποφέρει από σοβαρούς πόνους στα αυτιά του και οι γιατροί ακολουθούν φαρμακευτική αγωγή.
Ο πρόεδρος της Τουρκίας τη Δευτέρα επισκέφθηκε τον Ερντογάν στο γραφείο του και επέστρεψε στο νοσοκομείο Χατζέτεπε για να συνεχιστεί η θεραπεία του.
Πάντως ίσως να μην ανακοινώνονται κάποια άλλα στοιχεία για την υγεία του Γκιουλ καθώς ο ίδιος είχε επιστρέψει από το ταξίδι του στο Κιργιζιστάν την προηγούμενη εβδομάδα και από τότε παραμένει στο νοσοκομείο.

Ακόμη και ματαίωση της δεξίωσης για την "Ημέρα της Νίκης"

Ισως ματαιωθεί η δεξίωση του  Προέδρου της Τουρκίας κ. Γκιούλ για τον εορτασμό της «Ημέρας της Νίκης» στις 30 Αυγούστου, γράφει η  Cumhuriyet .

Η εφημερίδα επισημαίνει ότι πέρυσι είχαν ματαιωθεί τόσο η δεξίωση για την «Ημέρα της Νίκης» στις 30 Αυγούστου- για την νίκη κατά της Ελλάδας το 1922-  , όσο και εκείνη της επετείου Ίδρυσης της Τουρκικής Δημοκρατίας στις 29 Οκτωβρίου , λόγω του μεγάλου αριθμού στρατιωτών που εκείνη την περίοδο είχαν χάσει την ζωή τους από τρομοκρατικές επιθέσεις του ΡΚΚ . 

Η εφημερίδα επισημαίνει ότι φέτος ο αριθμός των στρατιωτών που έχασαν την ζωή τους από τρομοκρατικές επιθέσεις του ΡΚΚ είναι μεγαλύτερος του περυσινού που είχε προκαλέσει την ματαίωση των δεξιώσεων.
 Δυτικοί διπλωματικοί κύκλοι στην Αγκυρα πάντως δεν αποκλείουν οι φήμες περί ματαίωσης να σχετίζονται και με την ασθένεια Γκιούλ. 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Eσπευσμένα στο νοσοκομείο ο Αμτουλάχ Γκιούλ.




 

Στην ίδια κατηγορία

ΣΧΟΛΙΑ


 

Κάντε Like: Onalert.gr στο Facebook