Επιλέξτε Σώμα: Color 1 Color 2 Color 3
Youtube Twitter Facebook Rss

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τούρκος απειλεί με μηνύσεις τους ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ του Καμμένου

02.09.2012 | 00:31
Φωτιές άναψε η έκδοση ενός τουριστικού οδηγού για την Σάμο στην τουρκική γλώσσα για τους τούρκους τουρίστες που επισκεπτονται το νησί.Η έκδοση προκάλεσε αντιδράσεις  με ''ολίγον'' από την προβοκάτσια στα Ίμια , έγινε ερώτηση από τον βουλευτή κ. Τέρενς Κουίκ και ο θιγόμενος -όπως λέει- τουρκος δημοσιογράφος που έγραψε τον οδηγό απειλεί με μηνύσεις για συκοφαντία.

Οπως αναφέρει ο κ Κουίκ σε ερωτηση στην Βουλή  3 Τούρκοι δημοσιογράφοι, ένας άνδρας και δύο γυναίκες - δεν ανέφερε ονόματα-επισκέφτηκαν τη Σάμο στα πλαίσια επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων για την έκδοση τουριστικού χάρτη στη Τουρκική γλώσσα.Όπως  ενημέρωσε τον κ Κουίκ ο ο Πολιτευτής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ δημοσιογράφος Γιώργος Γαρυφάλλου, αφού ήρθαν πρώτα σε επαφή με τον Δήμαρχο της Σάμου Στέλιο Θάνο και τον ενημέρωσαν για την πρόθεση τους να εκδώσουν ένα χάρτη, ζήτησαν και πήραν ενημερωτικό υλικό για το νησί σε ηλεκτρονική μορφή.Στη συνέχεια ,αναφέρει, οι Τούρκοι δημοσιογράφοι επισκέφτηκαν πολλούς επιχειρηματίες της Σάμου και αρκετοί από αυτούς (27) έναντι 300 ευρώ έκαστος, διαφημίστηκαν στον Τουρκικό χάρτη.

Ο χάρτης μετά από λίγο διάστημα δόθηκε στους ντόπιους διαφημιζόμενους επιχειρηματίες προκειμένου να διανεμηθεί από τα καταστήματα τους στους τουρίστες.Οι τουρίστες επισκέπτες από την Τουρκία οι οποίοι καταφτάνουν καθημερινά στη Σάμο, λίγο πριν την είσοδο τους για έλεγχο των στοιχείων τους, παραλάμβαναν οι ίδιοι από αυτές τις προθήκες το συγκεκριμένο χάρτη ο οποίος είχε μόνο Τουρκικό κείμενο και διανέμεται δωρεάν.Η Σάμος αναφέρεται, γράφει,  με την τουρκική ονομασία SISAM ADASI και στα δημοσιευμένα κείμενα του παραποιημένα ήδη στοιχεία παρουσιαζόταν π.χ ότι και αυτός ακόμα ο ΣΑΜΙΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ότι έζησε μεν στη Σάμο αλλά είχε γεννηθεί στην ΙΩΝΙΑ.

Εν συνεχεία θέτει μεταξύ άλλων  ερωτήματα κατά πόσον ο  εν λόγω δημοσιογράφος αποτελεί ναι ή όχι "persona non grata" για το επίσημο κράτος και αν είναι αυτός που αρθρογράφησε σε τουρκικά ΜΜΕ ώστε να αποσυρθεί ο πίνακας του ΝΤΕΛΑΚΡΟΥΑ στη Χίο που αναπαριστούσε την σφαγή της Χίου από τους Τούρκουςκαι αν αληθεύει πως είναι ο ίδιος δημοσιογράφος που το καλοκαίρι του 2010 είχε ζητήσει μαζί με άλλους «επενδυτές» από τον πρώην Δήμαρχο της Χίου κ. Παντελή Βρουλή (σύμφωνα με καταγγελίες του) να κατεβάσει αντίγραφο του ίδιου πίνακα από το γραφείο του; Ο δήμαρχος μάλιστα αποκάλυψε ότι όχι μόνο δεν είναι ανεπιθύμητο πρόσωπο ο εν λόγω "δημοσιογράφος"- πρακτορίσκος της ΜΙΤ ( όπως έχει καταγγελθεί από την εποχή των Ιμίων), αλλά περιδιαβαίνει τα ελληνικά νησιά και προκαλεί προβλήματα με τις δηλώσεις του! Ακόμα ο κ Κουίκ ερωτά αν α ληθεύει η πληροφορία ότι ο άνδρας Τούρκος δημοσιογράφος είναι ο γνωστός δημοσιογράφος των Ιμίων που κατέβασε την Ελληνική σημαία
Τώρα ας δούμε το θέμα μέσα από τα τουρκικά δημοσιεύματα:

Η εφημερίδα Vatan με τον τίτλο « Φωνασκίες στην Σάμο για Οδηγό τουρκικής» γράφει ότι ο Οδηγός Σάμου που ετοιμάστηκε την τουρκική για τους τούρκους τουρίστες που μεταβαίνουν στα ελληνικά νησιά , αναστάτωσε την Ελλάδα. Ο ελληνικός τύπος ξεσηκώθηκε λέγοντας ότι γίνεται τουρκική προπαγάνδα και δόθηκε επερώτηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο για τον οδηγό . Οι ανταποκριτές του DHA Αχμέτ Ακτάς και Φούλια Ομάτς ετοίμασαν οδηγό που δίνει πληροφορίες για τα ιστορικά μνημεία και τα εστιατόρια της Σάμου που είναι ένα από τα ελληνικά νησιά που επισκέπτονται πολλοί τούρκοι τουρίστες. Εκτυπώθηκαν 10.000 οδηγοί με την έγκριση του Δήμου Σάμου και άρχισαν να διανέμονται στα λιμάνια και σε άλλες κρατικές διευθύνσεις, δωρεάν .

Αυτό - γράφει η Vatan - ενόχλησε τον ελληνικό Τύπο και ιστοσελίδες που άρχισαν να πνέουν μένεα εναντίον του Δημάρχου Σάμου κ Στέλιου Θάνου, ισχυρίστηκαν ότι πρόκειται για μια «τουρκική προπαγάνδα ρεζίλι» . Υπήρξε αντίδραση για το γεγονός ότι η Σάμος και οι άλλες τοπικές ονομασίες έχουν γραφεί στην τουρκική. Λέγεται - γραφει επισης - ότι ο Ακτάς που ετοίμασε τον οδηγό είναι ο δημοσιογράφος ο οποίος είχε κατεβάσει την ελληνική σημαία από τα Ιμια και ότι στον Οδηγό υπάρχουν πολλές λανθασμένες πληροφορίες. 

Ακόμα λέγεται ότι από τον Οδηγό αυτό για τον οποίο έγιναν δεκτές 27 διαφημίσεις από 300 ευρώ δεν καταλαβαίνουν τίποτα οι άλλοι τουρίστες. Μετά την ταραχή που ξέσπασε, ο βουλευτής από το Κόμμα Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ, κατέθεσε επερώτηση στη Βουλή που περιέχει 10 άρθρα και απευθύνεται στο Υπουργείο Εσωτερικών, και Οικονομικών .

Υπάρχει όμως και η αντίδραση του Τουρκου δημοσιογράφου:Στην συνέχεια του δημοσιεύματος της Vatan  και με τον τίτλο «Ο Ακτάς είπε : θα ασκήσω μήνυση» γράφει ότι η εφημερίδα  έφθασε στον Αχμέτ Ακτάς ο οποίος έδωσε ο ίδιος απάντηση στις ερωτήσεις της επερώτησης του Ελληνα βουλευτή.
 Ο Ακτάς είπε ότι αυτή την στιγμή εργάζεται στην Λέσβο για τον 8ο Οδηγό  και πρόσθεσε : « Ο Οδηγός αυτός ετοιμάστηκε για να βοηθήσει μόνο τους τουρίστες που έρχονται από την Τουρκία» . Ο Ακτάς είπε ακόμα  ότι για τον Οδηγό δεν διατέθηκε ούτε κέρμα από το Ταμείο Δήμου Σάμου. Αφού ετοιμάστηκε ο Οδηγός , ελέγχθηκαν όλα τα τουρκικά κείμενα και αφού έγιναν οι απαιτούμενες διορθώσεις εκτυπώθηκε στην Σάμο. Ο Ακτάς υποστηρίζει  πως Ελληνας διπλωμάτης που είδε τον Οδηγό , είπε « Θα πρέπει να σας δώσει πλακέτα το Ελληνικό Υπουργείο Πολιτισμού» . Ακόμα είπε ότι αυτός που κατέβασε την ελληνική σημαία από τα Ίμια δεν ήταν ο ίδιος, αλλά ο Τσεσούρ Σέρτ, και πρόσθεσε: « Εγώ έχω 3ετή θεώρηση Σένγκεν από τις ελληνικές αρχές. Θα μηνύσω αυτούς που διαδίδουν αυτούς τους ισχυρισμούς». 
 

 

Στην ίδια κατηγορία

ΣΧΟΛΙΑ


 

Κάντε Like: Onalert.gr στο Facebook