Αφίσες στην Άγκυρα για τον Ερντογάν: “Eίμαστε ευγνώμονες”

Tον ευχαριστεί ο δήμος για τη "συγγνώμη" του Νετανγιάχου.

Αφίσες στην Άγκυρα για τον Ερντογάν: “Eίμαστε ευγνώμονες”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

«Θεοποιούν» τον Ερντογάν στην Τουρκία για την απολογία του Ισραήλ και το τηλεφώνημα του Νετανγιάχου στον Ερντογάν σχετικά με την επίθεση των ισραηλινών κομάντος στο πλοίο Μαβί Μάρμαρα το 2010.
Ο δήμος της Άγκυρας γέμισε όλα τα διαφημιστικά πανό της τουρκικής πρωτεύουσας με αφίσες που απευθύνονται στον Ερντογάν γράφουν «είμαστε ευγνώμονες, το Ισραηλ ζήτησε συγγνώμη από την Τουρκία»!
Η αφίσα είναι ιδέα του δημάρχου της πόλης Μελίχ Γκιοκτσέκ ο οποίος είναι από το Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης του τούρκου πρωθυπουργού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Σε κοντεϊνερ του Τελ Αβίβ η 30λεπτη συνομιλία Ομπάμα-Νετανιάχου-Ερντογάν

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιγαίο - ATR-72 - παραβιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τουρκικό ATR-72 και δύο UAV έκαναν παραβιάσεις και παραβάσεις σε όλο το Αιγαίο

Νέες παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου πραγματοποίησαν σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, τουρκικά αεροσκάφη, στο βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.