Επιλέξτε Σώμα: Color 1 Color 2 Color 3
Youtube Twitter Facebook Rss

ΑΠΟΨΗ

Γενόσημα υποβρύχια! Τι σχέση έχουν τα φάρμακα με τα υποβρύχια του Σκαραμαγκά!

17.12.2013 | 00:01
Φάρμακα, συνταγές και γενόσημα υποβρύχια. Μπορεί να μοιάζουν ασύνδετα μεταξύ τους, ωστόσο όπως θα διαπιστώσετε στην ανάλυση που ακολουθεί ...υπάρχει σχέση. Παραμονή της "ναυμαχίας" στη Βουλή για την εξεταστική επιτροπή δημοσιευουμε την άποψη - ανάλυση του Κωνασταντίνου Φράγκου, δημοσιογράφου αλλά και απόστρατου αξιωματικού. 

του Κων.Φράγκου *


Το Έθνος ημών υφίσταται πολιτικήν τινά ζύμωσιν, καθ’ ην τα’ ακαθαρτότερα στοιχεία ανέρχονται και επιπλέουσι, εν είδη ξαφρίσματος, επί της επιφανείας.

Ο τοιούτος αφρός, κατέχων κατά τους νόμους της φυσικής, τα ανώτερα στρώματα, θέλει κυβερνά, φλυαρεί και κλέπτει ασυστόλως την Ελλάδα, μέχρι ου τελειώνει η ζύμωσις και λάβη ανά χείρας ο Λαός την μεγάλην ξαφριστικήν κουτάλαν
Εμμ. Ροΐδης


Ποια σχέση έχουν τα φάρμακα, οι συνταγές και τα Υποβρύχια; Έχουν και παραέχουν, γιατί όλα παράγουν παράνομα κέρδη και μίζες και θεραπεύουν ασθένειες όπως η φιλαργυρία, η ακόρεστη πλεονεξία και η αρπακτικότητα. Τα των ληστειών στους εξοπλισμούς είναι γνωστά όπως είναι, επίσης, γνωστές οι κομπίνες στην διαχείριση των φαρμάκων, οι υπερκοστολογήσεις και απάτες στις συνταγές.
Άχρηστα υλικά εξοπλισμών, υπερκοστολογημένα υλικά, ογκώδεις μίζες και η ίδια ατμόσφαιρα στα φάρμακα είχαν παράλληλο βίον.
Γενόσημα δηλ. φάρμακα ερζάτς, υποκατάστατα ή μαϊμούδες προχωρούσαν χέρι-χέρι με…χιμπατζίδες-πυροβόλα, πλοία, εκσυγχρονισμούς. Χόρευαν μαζί στην πίστα το ταγκό της διαφθοράς με συγχορευτές τους Εθνικούς Προμηθευτές, υπηρεσιακά λαμόγια και Υπουργούς.

Πιο κάτω θα δούμε μια συγκινητική, όντως, «συνεύρεση» φαρμάκων, συνταγών κλπ με Υποβρύχια, με αντικείμενο τον Βενιζέλιο Νόμο 3885/10*. Θα διερωτηθείτε, ίσως, που το πάω. Για να μην σας κουράσω άλλο θα μπω στο θέμα.


Η υπόθεση προμήθειας των Υ/Β 214

Είναι το σκάνδαλο που έχει συζητηθεί περισσότερο, στον τομέα των εξοπλισμών, από κάθε άλλο, χωρίς να είναι το μεγαλύτερο, προηγείται αυτό των ελικοπτέρων ΝΗ-90. Απλά θα επαναλάβω δύο-τρία νούμερα για να το φέρουμε σε πρώτο πλάνο.

- 1998 Σκανδαλώδης προμήθεια 4 Υ/Β 214 από ΣημιτοΑκοΣμπώκους με παρωδία διαδικασιών. Κόστος 2,4 δις €
- 2010 Νέα σύμβαση αγοράς 2 Υ/Β 214. Η εξέλιξη της αρχικής προμήθειας είναι οικτρή.

Το Κράτος έχει πληρώσει το 80% του κόστους και έχει παραλάβει μόνο ένα Υ/Β **

Την ίδια ώρα η Χώρα, είχε ήδη εισέλθει στον παράδεισο των μνημονίων και βάδιζε τα πρώτα βήματα της απώλειας κάθε αξιοπρέπειας και εθνικής κυριαρχίας. Χωρίς να έχουμε παραλάβει τα πρώτα που τα έχουμε ήδη χρυσοπληρώσει, προχωράμε σε προμήθεια ακόμη 2 Υ/Β. Δεν θα αναλωθώ σε λεπτομέρειες. Έχουν γραφεί και γράφονται τόσα, αλλά θα σταθώ μόνο σε ελάχιστα σημεία.

- Είχε προηγηθεί η πλήρης αφασία, αδιαφορία και απροθυμία του Υπουργού κ.Ευάγγελου Μεϊμαράκη και του Γεν.Διευθυντή Εξοπλισμών κ.Ε.Βασιλάκου να ασχοληθούν με το θέμα, να ελέγξουν πληρωμές, να επιβάλλουν ρήτρες. Το ίδιο συνέβη για όλα τα σκανδαλώδη εξοπλιστικά προγράμματα της 8ετίας Σημίτη.

Το επέβαλαν οι Νόμοι του Συνδικάτου….OMERTA. Κάτω τα χέρια από συναδέλφους….

- Η αγορά των 2 Υ/Β έγινε με Νόμο (3885/2010). Πρωτοφανές γεγονός για σύμβαση προμήθειας πολεμικού υλικού. Πότε δεν είχε συμβεί κάτι τέτοιο. Γιατί οι βασικοί «πονηρούκες» της τότε Κυβέρνησης (Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλος) θέλησαν να καλύψουν την αμφιλεγόμενη έως ύποπτη ενέργεια τους με νομικό μανδύα ; Ψήφισαν ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ. Ορθώς σήμερα ο κ.Ε.Βενιζέλος ωρύεται, όταν ελέγχεται «Την προμήθεια ενέκρινε η Βουλή διά Νόμου. Δεν είναι έργο δικό μου» Υπήρξαν τα ανεύθυνα πλήθη, που λέγονται βουλευτές, που έσπευσαν να πειθαρχήσουν στο νεύμα του Γιωργάκη.

- Ο Νόμος 3885/2010, στην ειδική έκθεση, προβλέπει χρονοδιάγραμμα πληρωμών ύψους 1.321.000 € χωρίς να δεσμεύει τον νέο ιδιοκτήτη των Ναυπηγείων κ. Ισκαντάρ Σιάφα να κάνει έναρξη κατασκευής των 2 νέων Υ/Β 214 κλάσης Παπανικολή..

- Οι πληρωμές (δόσεις) προς τον κ.Σιάφα δεν θα γίνονταν με απολογισμό εκτελεσθείσης εργασίας αλλά ημερολογιακά! Άσχετα αν στα Υ/Β δεν είχε μπει ούτε μια βίδα.

Καιρός είναι να επιστρέψουμε στα…..φάρμακα.


Συνταγές, φάρμακα, παραπεμπτικά και Υποβρύχια!

Δύο φίδια μαυροκέφαλα
μου τηγανίσαν κι έφαγα
Από Λαϊκό Άσμα

Η αμαρτωλή σύμβαση-Νόμος (3885/10) για την προμήθεια των 2 νέων Υ/Β 214 και τακτοποίηση θεμάτων που αφορούν στην πώληση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στον Εξοχότατο κ.Ισκαντάρ Σιάφα ψηφίστηκε στις 10 Αυγούστου του Σωτήριου Έτους 2010 από ΠΑΣΟΚ (όλοι στη γραμμή) και το ΛΑΟΣ. Η ΝΔ το κατήγγειλε ως σκάνδαλο!

Στην πρεμούρα να τελειώσει το θέμα για να ικανοποιηθούν οι ενδιαφερόμενοι, η σύμβαση υπογράφθηκε με «τρύπες» ή κενά.

Μετά από δύο μήνες (27 Οκτ.10) κατατέθηκε στη Βουλή Σχέδιο Νόμου με τίτλο «Ηλεκτρονική Καταχώρηση και εκτέλεση Ιατρικών Συνταγών και Παραπεμπτικών Ιατρικών Πράξεων» Την υπογράφουν οι κ.Χρυσοχοϊδης, Παπακωνσταντίνου, και Βενιζέλος! Στην Αιτιολογική Έκθεση η Παράγραφος 4 μας λέει τα εξής καταπληκτικά…:

Με την Παράγραφο 4 του ΣΝ διευκρινίζονται δύο ρυθμίσεις του Ν 3885/10 με τον οποίον κυρώθηκαν οι συμβάσεις που αφορούν το μέλλον των Ναυπηγείων και τα προγράμματα των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού κλπ κλπ.
Κοντολογίς ανακατεύονται συνταγές, φάρμακα και γενόσημα με τα 2 υποβρύχια.

Δεν θα επιχειρήσω να κάνω σχόλιο επ’ αυτού. Τ’ αφήνω στον αναγνώστη και ίσως σε νομικούς που πρέπει να επέμβουν.
Υποχρεούμαι όμως να κλείσω με τις εξής παρατηρήσεις :

• Τα 3 πρώτα Υ/Β βρίσκονται ακόμη επί των τάκων και σκουριάζουν ενώ πρώτο μέλημα της τότε Κυβέρνησης στην σύμβαση θα ήταν η άμεση ολοκλήρωση της κατασκευής. Όπως λέγεται, δεν απαιτούντο γι’ αυτό άνω των 200 εκ. €.

• Υπάρχει «κόντρα» νέου ιδιοκτήτη των Ναυπηγείων με Κυβέρνηση που την πληρώνουν τα Υ/Β και οι εργαζόμενοι στα Ναυπηγεία. Τις πταίει;

• Το ΣΔΟΕ ανακάλυψε πλήθος εικονικών τιμολογίων κατά την περίοδο ιδιοκτησίας των Ναυπηγείων από την Γερμανική HDW ή TKMS η οποία στηρίζονταν και από μεγαλοσυνδικαλιστές και κρατικούς παράγοντες.

• Η συγκεκριμένη ιατρο-ναυτική ρύθμιση αποτελεί «κόλαφο» στα μούτρα του Κοινοβουλίου (ποιος το υπολόγιζε) γιατί ο Κανονισμός της Βουλής (Άρθρο 122) επιτάσσει «Η Βουλή εγκρίνει ή απορρίπτει νομοσχέδια και τις προτάσεις νόμων που αφορούν διεθνείς συμβάσεις χωρίς μεταβολές του περιεχομένου». Η τροπολογία που άλλαξε το περιεχόμενο της σύμβασης πως πέρασε;

• O ΣΥΡΙΖΑ ανεκίνησε το θέμα, πολύ όψιμα, μετά 2 χρόνια κραυγάζοντας δια του Προέδρου του ότι αποτελεί μεγαλύτερο σκάνδαλο απ΄ αυτό της αρχικής σύμβασης των Υ/Β 214. Ζήτησε Εξεταστική Επιτροπή ενώ γνωρίζει σαφώς ότι δεν θα περάσει το αίτημα του γιατί η Κυβέρνηση προστατεύει ως κόρη οφθαλμού τον κ.Ε.Βενιζέλο (όπως έκανε για την λίστα Λαγκάρντ). Εάν τον «δώσει» θα πέσει πάραυτα.

Διερωτώμαι γιατί η Αξιωματική Αντιπολίτευση, εάν επιθυμούσε, όντως, την διερεύνηση του «σκανδάλου» (εγώ δεν είμαι ανακριτής ούτε Εισαγγελέας ν’ αποφανθώ αν είναι σκάνδαλο) δεν συγκέντρωσε τεκμήρια και στοιχεία και να υποβάλει μηνυτήρια αναφορά INREM στον Άρειο Πάγο; Ήθελε απλώς να εντυπωσιάσει.

Πληροφορήθηκα ότι κατόπιν καταγγελίας εφημερίδας (PRESS-TIME 12-10-13) Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών διέταξε την διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για το σύνολο των υποθέσεων.

Λυπάμαι αλλά θ’ αναφωνήσω «Καλά κρασιά….». Όσον αφορά τον αφορισμό του αείμνηστου, μεγάλου, Ροϊδη, η κουτάλα του Λαού θ’ αργήσει πολύ ακόμη να εμφανισθεί.

*Νομικοί κύκλοι επιμένουν ότι ο Νόμος 3885/10 του Συνταγματολόγου κ.Ε.Β. είναι αντισυνταγματικός! Οι νόμοι, λένε, συντάσσονται για να εξυπηρετούν γενικές καταστάσεις επι μακρόν χρόνο και όχι για κατοχύρωση μιας συγκεκριμένης περίπτωσης. Αυτό έγινε για διάχυση ευθυνών. Ποτέ στην ιστορία των Εξοπλισμών έγινε Νόμος για να κατακυρώσει αγορά και να καλύψει την αποφυγή ανάληψης ευθύνης του Υπουργού.

Αυτή η διαδικασία δεν προδίδει τίποτε άλλο παρά την ευθυνοφοβία του κ.Βενιζέλου.

Μοιραία έρχομαι 14 χρόνια πίσω (10-2-89) στην υπόθεση προμήθειας των 4 γερμανικών φρεγατών ΜΕΚΟ. Τότε δεν χρειάσθηκαν Νόμοι γιατί το θέμα χειρίζονταν 2 υπεύθυνοι Ηγέτες :

Ο Υπουργός Άμυνας κ.Γιάννης Χαραλαμπόπουλος και ο Α/ΓΕΝ Ναύαρχος κ.Λεωνίδας Βασιλικόπουλος. Η υπογραφή τους ήταν αρκετή και αποτέλεσε εγγύηση. Δεν χρειάζονταν Νόμοι….


**Οι γνωρίζοντες τα πράγματα, οι παροικούντες το Πεντάγωνο (που είναι…16γωνο), εμμένουν ότι η περίπτωση προμήθειας των πρώτων 4 υποβρυχίων είναι υπόθεση προσωπικής απόφασης του κ.Σημίτη. Αυτό που λέγεται πολιτική απόφαση. Ο όρος χρησιμοποιήθηκε συστηματικά για να συγκαλύψει σκάνδαλα. Μην πάει το μυαλό σας σε μίζες κλπ. Ένας σπουδαίος Πρωθυπουργός 8ετίας και οι στενοί του συνεργάτες υπήρξαν μακράν τέτοιων μικροτήτων. Απλά ο κ.Σημίτης ήθελε να προσφέρει υπηρεσίες στον συνάδελφο του τότε Πρωθυπουργό της Γερμανίας, κ.Σρέντερ και την παρέα του για να κάνουν «τα στραβά μάτια» και να μας βάλουν από το «παράθυρο» στην ΟΝΕ παρόλο που δεν είχαμε της προϋποθέσεις. Άλλο αν παραχώρησε την διαχείριση της προμήθειας στον κ.Τσοχατζόπουλο που το προώθησε όπως ξέρουμε, με εκλεκτούς Γερμανούς και εγχώρια λαμογιά.

Πληροφορούμαι επίσης, χωρίς αυτό να μπορεί να διαπιστωθεί με τεκμήρια, ότι το θέμα των 2 Υ/Β του 2010 είναι υπόθεση της «Οικογένειας». Τα σούρτα-φέρτα στο Αμπού-Ντάμπι ενός εξωθεσμικού παράγοντα, του κ.Νίκου Παπανδρέου, με τον Αρχιερέα του Παπανδρεϊσμού κ. Παμπούκη και την κ.Κατσέλη, τι λένε; Θέτουν πολλά ερωτηματικά. Το κατήγγειλε, εξάλλου, έμμεσα, ο κ.Ε.Βενιζέλος, δεν κρατήθηκε, με δήλωσή του στην Κ (17/11) που με την οποία φόρτωνε ευθύνες στην κ.Κατσέλη που διαμαρτυρήθηκε έντονα. Το τι ήθελε, βέβαια, ο κ.Βενιζέλος στο Αμπού-Ντάμπι, μετά τους προαναφερθέντες, δεν γνωρίζω. Ίσως να τακτοποιήσει λεπτομέρειες. Δεν ορκίζομαι, βέβαια, για τα παραπάνω. Ίσως ο κ.ΓΑΠ να είχε κατά νου άλλο μεγαλόπνοο σχέδιο για τη Χώρα, όπως ο σπουδαίος κ.Σημίτης. Δεν γνωρίζω με βεβαιότητα, το τι διαμείφθηκε και το τι έγινε. Άβυσσος η ψυχή των πολιτικών και μεγαλύτερη η τσέπη των μιζαδόρων. Το ερώτημα, ωστόσο παραμένει βασανιστικό : Η Χώρα βυθιζόταν, η Οικονομία είχε τινάξει τα …πέταλα, τα Ναυπηγεία μας όφειλαν 3 Υ/Β, σχεδόν πληρωμένα, και εμείς παραγγέλναμε ακόμη 2; Υπάρχει δικαιολογία ;
Συμπληρώνω ήδη σύμφωνα με καταγγελία του Υποναυάρχου εα κ.Φενέκου το ΑΝΣ «πιέστηκε» για να εγκρίνει την προμήθεια των 2 Υ/Β



Σημ 1. Η Καθημερινή (03-11-13) έκανε το παρακάτω σχόλιο, επί του θέματος :
Γιατί το Δημόσιο δεν έχει ακολουθήσει επιθετική πολιτική έναντι των Ναυπηγείων, δεν έχει καταλογίσει ρήτρες για καθυστερήσεις ή κοινοτικές ποινές; Ν’απαντήσω; Θα το κάνω: Απλούστατα γιατί οι ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων ήταν φιλαράκια και στενοί φίλοι με τους διεφθαρμένους Έλληνες αρμόδιους. «Συνεταιράκια» θα τολμήσω να πώ.
2.Το παραπάνω κείμενο ακυρώνεται εκ των πραγμάτων. Οφείλω να ζητήσω συγγνώμη από τους αναγνώστες μου που τους αράδιασα κενούς λόγους. Ο κ.Πρωθυπουργός στην συνέντευξή του (05.11) προς τον κ.Πρετεντέρη διακήρυξε με πάθος την βεβαιότητα της παντελούς αθωότητας του κ.Βενιζέλου για το θέμα των Υποβρυχίων λησμονώντας ότι η ΝΔ κατεψήφισε, με κραυγές, τον Νόμο 3885/10.
Αρχηγού αποφαινομένου πάσα αντίρρηση παυσάτω…
Η συντεχνία στο μεγαλείο της!




*O Κων.Φράγκος είναι
Υπτγος εα – Ερευνητής
Αμυντικών θεμάτων
Συγγραφέας 


Διαβάστε ακόμη:

Τα επτά ερωτήματα που έχει θέσει ο ΣΥΡΙΖΑ για τα υποβρύχια και ζητά έγγραφα και απαντήσεις





 

Στην ίδια κατηγορία

ΣΧΟΛΙΑ


 

Κάντε Like: Onalert.gr στο Facebook