ΙΜΙΑ Ντοκουμέντο: Το σήμα του Α/ΓΕΝ προς τις μονάδες του Στόλου – Ώρα 2.04 31ης Ιανουαρίου

Το σήμα ντοκουμέντο που δημοσιεύουμε είναι από τον Αρχηγό ΓΕΝ αντιναύαρχο Γιάννη Στάγκα.

σήμα

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το σήμα ντοκουμέντο που δημοσιεύουμε είναι από τον Αρχηγό ΓΕΝ αντιναύαρχο Γιάννη Στάγκα. Ξημερώματα 31ης Ιανουαρίου 1996. Ώρα 2.04 το πρωί. Ο τότε Αρχηγός μη γνωρίζοντας προφανώς το “παιχνίδι” που εκείνη την ώρα παιζόταν σε πολιτικό επίπεδο έκρινε σκόπιμο να στείλει αυτό το σήμα προς όλες τις μονάδες του Στόλου που βρίσκονταν στο Αιγαίο και γύρω από τα Ίμια. Η στοχοποίηση του τουρκικού στόλου είχε ολοκληρωθεί! Όλα και όλοι ήταν έτοιμοι γι΄ αυτό που έμοιαζε αναπόφευκτο.

Έγραφε στο σήμα του ο Στάγκας:

“Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι αν χρειαστεί όλοι σας θα φανείτε αντάξιοι της ενδοξου ιστορίας του ΠΝ.
Καλή τύχη και ο Θεός Μαζί σας”. 

Διαβάστε ακόμη:
“Η νύχτα των Ιμίων όπως την έζησα” – Ένας αξιωματικός γράφει για τις ώρες της κρίσης
Είμαστε έτοιμοι για νέα Ίμια; Γιατί η απάντηση είναι ΝΑΙ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Αν. Τασούλας στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων / ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ/Γ.Τ. ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ / EUROKINISSI
ΓΕΝ

Τελετή ορκωμοσίας Σημαιοφόρων Πολεμικού Ναυτικού και Λιμενικού παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας και του ΥΦΕΘΑ

Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης παρέστη χθες, Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, ως εκπρόσωπος του Προέδρου της Ελληνικής Κυβέρνησης στην...