Επιλέξτε Σώμα: Color 1 Color 2 Color 3
Youtube Twitter Facebook Rss

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ναυπηγεία: Πόσο "σωτήρια" είναι η "σωτηρία" τους; "Επικοινωνιακή" η "λύση" που δόθηκε

14.05.2013 | 00:41

Η εργασία είναι ιερή και η σωτηρία θέσεων εργασίας -έστω και μίας- απαιτεί να κάνουμε όλοι μας ακόμη και τα “στραβά μάτια”. Αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι είμαστε τυφλοί, ούτε βέβαια ότι ήρθαμε από άλλη χώρα. Η ιστορία της “σωτηρίας” των Ναυπηγείων Ελευσίνας όμως νομίζουμε ότι πρέπει να σταματήσει να χρησιμοποιείται ως “πυροτέχνημα” από την κυβέρνηση. Τα πράγματα εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δύσκολα για τα Ναυπηγεία ,αλλά και για το Πολεμικό Ναυτικό που περιμένει την παράδοση των πυραυλακάτων του. Για να μην πολυλογούμε με την λύση που έδωσε η κυβέρνηση ,δίνοντας 25 εκατομμύρια στα Ναυπηγεία Ελευσίνας δεν έσωσε μόνο τους εργαζόμενους. Προσπαθεί να σώσει τις πυραυλακάτους και βέβαια και την ιδιοκτησία των Ναυπηγείων Ελευσίνας η οποία δεν μπορεί να είναι άμοιρη ευθυνών για την κατάσταση στην οποία βρέθηκε η επιχείρηση.

Θα ανατρέξουμε σε μία επιστολή του ίδιου του ιδιοκτήτη των Ναυπηγείων Ελευσίνας Νίκου Ταβουλάρη, στις 21 Ιανουαρίου 2013. Μ΄αυτή απαντούσε στην γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου το οποίο είχε διαπιστώσει ότι:

α) Το ναυπηγείο ήταν ουσιαστικά κλειστό από τα τέλη ταυ 2010

β) Ενώ είχε εισπράξει το 80% του τιμήματος για τις πυραυλακάτους είχε υλοποιήσει μόνο το 40% του έργου.

Η ιδιοκτησία της Ελευσίνας είναι χαρακτηρίσει “απύθμενη ανευθυνότητα”, την πρώτη διαπίστωση και στα όρια της συκοφαντικής δυσφήμισης τη δεύτερη!

Όχι δεν κινήθηκε κατά του Νομικού Συμβουλίου η Ελευσίνα.

Παρά τις διαπιστωμένες καθυστερήσεις στις παραδόσεις πυραυλακάτων η ιδιοκτησία της Ελευσίνας έκανε λόγο για “συμβατικές υποχρεώσεις” του δημοσίου και πληρωμές οι οποίες έπρεπε να έχουν γίνει από τον Σεπτέμβριο του 2012. Ούτε λόγος για την επιλογή της να στηρίξει επί της ουσίας το μέλλον της επιχείρησης σ΄ ένα ανύπαρκτο όπως αποδείχτηκε ναυπηγικό πρόγραμμα, αυτό των γαλλικών φρεγατών Fremm,που ακόμη κι αν προχωρήσει η όποια συμφωνία για “ενοικίαση” δύο πλοίων ,η Ελευσίνα δεν έχει να κερδίσει απολύτως τίποτα.

Για να καταλήξουμε και να μην κοροϊδευόμαστε:
  • Η λύση που δόθηκε είναι μια “παράταση ζωής” για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και για τους ταλαιπωρημένους από την πολύμηνη αμισθία εργαζόμενους
  • Η παράδοση των πυραυλακάτων που οφείλει να παραδώσει το Ναυπηγείο Ελευσίνας δεν πρέπει πλέον να καθυστερήσει ούτε μία ώρα. Όχι μέρα. Διαφορετικά υπόλογη θα είναι η κυβέρνηση
  • Το θέμα των Ναυπηγειών συνολικά ,δηλαδή και του Σκαραμαγκά θα πρέπει επιτέλους να εξεταστεί σοβαρά κι όχι με κριτήρια επικοινωνιακά. Πρέπει να βρεθεί λύση οριστική για να ηρεμήσουν και οι εργαζόμενοι των δύο ναυπηγείων.

Αν δεν μπορούν οι κυβερνώντες να βρουν λύση με τις ιδιοκτησίες των Ναυπηγείων καλό θα είναι να απεγκλωβιστούν από τις εμμονές τους . Και τα δύο Ναυπηγεία έχουν έναν πελάτη τον οποίο τον έχουν κυριολεκτικά “στραγγίξει”. Το Πολεμικό Ναυτικό και κατ΄ επέκταση όλους εμάς που μας φορολογούν άγρια. Συνεπώς οι εμμονές που λένε ότι δεν εξετάζεται με τίποτα το ενδεχόμενο να δημιουργηθεί ένα Ναυπηγείο του Ποεμικού Ναυτικού καλό θα είναι να ξεπερνιούνται σιγά, σιγά. Γιατί υπήρξαν και υπάρχουν τέτοιες σκέψεις οι οποίες απορρίπτονται με το φοβερό …επιχείρημα ότι δεν μπορεί μια κυβέρνηση που μιλά από το πρωί ως το βράδυ για αποκρατικοποιήσεις να προχωρήσει σε τέτοια λύση.

Επειδή όμως στον Σκαραμαγκά, τρία υποβρύχια που τα έχουμε χρυσωπληρώσει “σαπίζουν” από την αδυναμία των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων να ασχοληθούν καν με το ζήτημα, είναι ώρα νομίζουμε να εξεταστούν σοβαρα όλες οι προτάσεις. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ναυπηγεία Ελευσίνας : Παραδώστε τις πυραυλακάτους κι αφήστε τους πανηγυρισμούς


"Να μην γίνει η Ελευσίνα,Σκαραμαγκάς". Επιφυλάξεις για την τροπολογία

Ναυπηγεία Ελευσίνας: Θα μάθουμε ποιοι έφταιξαν για την κατρακύλα;

 

ΣΧΟΛΙΑ


 

Κάντε Like: Onalert.gr στο Facebook