Επιλέξτε Σώμα: Color 1 Color 2 Color 3
Youtube Twitter Facebook Rss

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Παραλίγο να "χαθεί" άδικα και δεύτερος στρατιώτης από πρόβλημα υγείας που "υποτιμήθηκε"

11.05.2015 | 12:09
Παθαίνουμε αλλά δεν μαθαίνουμε. Είναι πολύ πρόσφατος ο άδικος θάνατος ενός νεαρού στρατιώτη στο στρατόπεδο της Σπάρτης. Θάνατος που πιθανότατα θα είχε αποφευχθεί αν ο στρατιώτης είχε μεταφερθεί νωρίτερα στο νοσοκομείο.

Όμως το “μάθημά” μας δεν το πήραμε . Σύμφωνα με όσα καταγγέλει το Δίκτυο Ελεύθερων Φαντάρων υπήρξε δεύτερο περιστατικό με στρατιώτη ο οποίος αν και παραπονιόταν αρκετές ημέρες για την κατάσταση της υγείας του, έπρεπε να φθάσει σε σημείο λιποθυμίας για να μεταφερθεί επειγόντως από τη Μυτιλήνη με ελικόπτερο του στρατού σε νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν ο στρατιώτης πάσχει από το “Σύνδρομο Άνταμς”. Ο ασθενής μπορεί να εμφανίσει ζαλάδες ή να χάσει πλήρως τις αισθήσεις του και να εκδηλώσει σύντομες συσπαστικές σωματικές κινήσεις . Όλα αυτά προκαλούνται από οποιαδήποτε παροδική διαταραχή της εξώθησης αίματος από την καρδιά, όπως ο ατελής ή πλήρης καρδιακός αποκλεισμός.

Το πρόβλημα αντιμετωπίζεται τελικά με την τοποθέτηση βηματοδότη.

Το ερώτημα είναι γιατί υπήρξε -αν υπήρξε- καθυστέρηση αντιμετώπισης του περιστατικού που αποδείχτηκε σοβαρό. Και γιατί βέβαια κάποιοι “ξέχασαν” να ανακοινώσουν αυτή την αεροδοακομιδή.

Διαβάστε ακόμη:

Θάνατος στρατιώτη στην Σπάρτη: Απάντηση Ήσυχου στη Βουλή αφήνει ανοιχτά ερωτήματα





 

Στην ίδια κατηγορία

ΣΧΟΛΙΑ


 

Κάντε Like: Onalert.gr στο Facebook