Επιλέξτε Σώμα: Color 1 Color 2 Color 3
Youtube Twitter Facebook Rss

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πρωτοσέλιδο στη Hürriyet η απομάκρυνση του Σπυρόπουλου.

14.12.2012 | 09:52
 ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

H απομάκρυνση του γενικού διευθυντή της ΕΡΤ από τη θέση του λόγω των τουρκικών σειρών έχει γίνει μεγάλο θέμα στη γειτονική χώρα.

Η τουρκική εφημερίδα Hürriyet στο πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της έχει τίτλο « οι τούρκικες σειρές τον απομάκρυναν από τη θέση του-μεγάλο θέμα στην ελληνική τηλεόραση». Η εφημερίδα αναπαράγει τα δημοσιεύματα του ελληνικού Τύπου και τονίζει πως το δ.σ. της ΕΡΤ απομάκρυνε τον Σπυρόπουλο «επειδή έγινε χορηγός στην τούρκικη σειρά Κισμέτ».

Το τουρκικό τηλεοπτικό δίκτυο NTV στην ιστοσελίδα του αναφέρει πως «οι τούρκικες σειρές απομάκρυναν από τη θέση του τον έλληνα διευθυντή» και αναφέρει πως ο Σπυρόπουλος απομακρύνθηκε από τη θέση του «επειδή χωρίς να ενημερώσει το δ.σ. της ΕΡΤ η κρατική τηλεόραση έγινε χορηγός σε σε ντοκιμαντέρ που έκανε την προπαγάνδα των τουρκιών σειρών»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Κόπηκε" ο Σουλεϊμάν από τις πτήσεις των τουρκικών αερογραμμών!

Ο Ερντογάν παραχαράζει την ιστορία και προκαλεί!
 

 

Στην ίδια κατηγορία

ΣΧΟΛΙΑ


 

Κάντε Like: Onalert.gr στο Facebook