Επιλέξτε Σώμα: Color 1 Color 2 Color 3
Youtube Twitter Facebook Rss

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τουρκία: Έκλεισε περιοδικό ιστορίας επειδή είχε θέμα τις αντικυβερνητικές διαδηλώσεις

03.07.2013 | 07:02
  MΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

Το πιο έγκυρο μηνιαίο περιοδικό ιστορίας της Τουρκίας το NTV Tarih, έκλεισε με απόφαση της διοίκησης επειδή η συντακτική ομάδα στο τεύχος Ιουλίου είχε ετοιμάσει με ειδικό αφιέρωμα στα επεισόδια που ξέσπασαν στην Τουρκία με αφορμή το πάρκο Γκεζί.
“Ζώντας την ιστορία που γράφεται- Οι κρίσιμες στιγμές των 19 ημερών που συγκλόνισαν την Τουρκία » ήταν ο τίτλος του περιοδικού που είχε σκίτσο της φωτογραφίας της επίθεσης του αστυνομικού που με τη χρήση δακρυγόνων είχε επιτεθεί εναντίον της κοπέλας που φορούσε κόκκινο φόρεμα.

Σύμφωνα με τον τουρκική εφημερίδα Vatan, η διοίκηση του ομίλου Doğuş που εκδίδει το περιοδικό μόλις είδε τη θεματολογία αποφάσισε να μην τυπωθεί και ανακοίνωσε στους εργαζόμενους την οριστική διακοπή της έκδοσης του!
Εργαζόμενοι υποστηρίζουν πως η διοίκηση πήρε την απόφαση για να μην προκαλέσει προβλήματα με την κυβέρνηση Ερντογάν που δεν θέλει να ακούει καμία κριτική εναντίον της για τις ασύμμετρες επιθέσεις της αστυνομίας.
Αυτή η απόφαση έφερε και πάλι ανησυχίες στη γειτονική χώρα για την ελευθερία του Τύπου καθώς τα τηλεοπτικά δίκτυα του ίδιου ομίλου όπως το NTV και το STAR, όπως και πολλά άλλα δίκτυα τις ημέρες των μεγάλων επεισοδίων στην Τουρκία έδειχναν εκπομπές μαγειρικής και ταινίες με πολλούς Τούρκους να μιλούν για άτυπη λογοκρισία.
Ήδη ο διευθύνων σύμβουλος του εκδοτικού ομίλου Doğuş Tζεμ Αϊντίν παραιτήθηκε πριν από λίγες ημέρες.
Ο όμιλος Doğuş ανήκει στον επιχειρηματία Φερίτ Σαχένκ και έχει εξαγοράσει το 50% της μαρίνας Φλοίσβου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Toυρκία: "Oι Εβραίοι υποκίνησαν τα επεισόδια στην Τουρκία"

Η ΜΙΤ βλέπει "ισραηλινή συνομωσία" εναντίον της Τουρκίας


 

Στην ίδια κατηγορία

ΣΧΟΛΙΑ


 

Κάντε Like: Onalert.gr στο Facebook