“Γιατί πρέπει να φύγει η κυβέρνηση”.Απλά…μαθηματικά από ένα στρατηγό

“Γιατί πρέπει να φύγει η κυβέρνηση”.Απλά…μαθηματικά από ένα στρατηγό

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google



ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΛΕΥΡΟΜΑΓΕΙΡΟΣ

Να μου επιτρέψτε

Εχω πει κατ επανάληψη ότι δεν είμαι οικονομολόγος[κανείς οικονομολόγος μέχρι στιγμή δεν με έχει πείσει..ίσως φταίω εγώ..]

Όμως νομίζω ότι τα πράγματα είναι απλή αριθμητική [ούτε καν μαθηματικά..]

ΠΡΩΤΟΝ,Έρχεται το ΠΑΣΟΚ προ εκλογών και λέει “Λεφτά υπάρχουν” και κερδίζει με 10 μονάδες διαφορά..

ΔΕΥΤΕΡΟΝ, Μετά τις εκλογές λέει “Λεφτά δεν υπάρχουν γιατί η ΝΔ δεν έκανε καλά τη δουλειά της και μας παρέδωσε άδεια ταμεία..” Γι αυτό πηγαίνω στο ΔΝΤ να σωθει η χώρα….
Εδω έχουμε σκιώδη αντιδραση και του πολιτικού κόσμου και του Λαού..

ΤΡΙΤΟΝ, Το καλοκαίρι η Κυβέρνηση λέει ψηφίζουμε μεσοπρόθεσμο γιατί το πρώτο μνημόνιο δεν αρκεί…
Ο Λαός αρχίζει και υποπτεύεται ότι κάτι δεν πάει καλά και ξεχύνεται στους δρόμους κ.λπ. γνωστά 
Τον ΟΚΤΩΒΡΗ η Κυβέρνηση φέρει το μεσοπρόθεσμο και ψηφίζεται για “τελευταία φορά” οριακά,
Ο Λαός ωρύεται και καταξευτελιζει την Κυβέρνηση στις παρελάσεις ενω ο κ. Μπεγλιτης “αποφασίζει” να διώξει καμιά 20ρια στρατηγούς, ναυάρχους,πτέραρχους και ο απλός πολίτης άρχισε να μας ρωτά μήπως θα κανανε πραξικόπημα;;;;;;;[!!!!!]
και να τώρα βρήκαμε τη “δημοκρατική διαδικασία του δημοψηφίσματος “
Ποια είναι η Λύση;;.
Απλή.
Αυτή η Κυβέρνηση με όσα παραπάνω πραγματικά γεγονότα έχουμε καταγράψει,μας εμπαίζει χοντρά από τη πρώτη στιγμή και ο Λαός πλέον δεν την πιστεύει με τίποτα,

ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

Όποια και αν έρθει [στην οποία δεν χωραει ούτε ένας “μνημονιακός” ]θα χειριστεί καλλίτερα την κρίση,
Αν τώρα στα παραπάνω προσθέσουμε [υποθέσεις αυτή τη φορά και με βάση διαφορετικές αντιδράσεις των Ευρωπαίων ηγετών[ η Γερμανία πιο μαλακή και η Γαλλία σκληρή με το δημοψήφισμα αλλά και οι δύο υπέδειξαν ήδη το ερώτημα του δημοψηφίσματος, δηλαδή”θέλετε ή όχι να μείνετε στο ευρω”;αλλά και με την υποσημειωση οτι μεχρι το δημοψηφισμα δεν παίρνετε  ουτε ενα ευρω….] καταλαβαίνουμε ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο σύνθετα αλλά η λύση είναι πάλι η ίδια,
ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΨΕΜΑΤΑ.
Αυτα δεν τα βλέπουν 2-3 ακομη βουλευτες του ΠΑΣΟΚ,τι στο καλο τοσο πολιτικα στραβοι ειναι;

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

πυρηνικά όπλα
ΑΠΟΨΗ

Πυρηνικά όπλα: Μεγεθύνονται οι επενδύσεις από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και ο κίνδυνος νέας κούρσας εξοπλισμών

301 τράπεζες, συνταξιοδοτικά ταμεία, ασφαλιστικές εταιρείες κι άλλοι χρηματοπιστωτικοί θεσμοί χρηματοδότησαν ή επένδυσαν σε εταιρείες εμπλεκόμενες στα πυρηνικά όπλα.