Μπεγλίτης για Ναυπηγεία:”Το παλεύουμε…”

Μπεγλίτης για Ναυπηγεία:”Το παλεύουμε…”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 ”Το παλεύουμε”, είπε ο αναπληρωτής ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης ,βγαίνοντας από τη σύσκεψη που έγινε υπό τον πρωθυπουργό και με τη συμμετοχή Βενιζέλου- Μπεγλίτη,  για την υπόθεση των Ναυπηγείων.

Η κατάσταση μοιάζει να οδηγείται εκ νέου σε αδιέξοδο και γι΄ αυτό η φράση του κ.Μπεγλίτη προκαλεί εντύπωση.

Ο Ισκαντάρ Σάφα στις τελευταίες συναντησεις που είχε με τον Β.Βενιζέλο ,είχε ζητήσει ευθαρσώς ότι ζητά στήριξη από τη κυβέρνηση με ανάθεση ναυπηγικού έργου από το ΠΝ,εννοώντας  προφανώς τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών ΜΕΚΟ .

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Lora στην DEFEA / REUTERS/Louiza Vradi
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ

Ζητούμενο οι βαλλιστικοί πύραυλοι: Οι ισραηλινοί LORA, οι συζητήσεις και η πιθανή ένταξη στο επικαιροποιημένο ΜΠΑΕ

Oι Ένοπλες Δυνάμεις αναζητούν για πρώτη φορά οργανική δυνατότητα πλήγματος στρατηγικού βάθους. Οι συνομιλίες με το Ισραήλ για τους LORA...