“Όπλισαν” -μερικώς- τα Leopard.Μπήκαν στις αποθήκες πυρομαχικά το Σαββατοκύριακο

Ήρθαν τα αμερικανικά,περιμένουμε και τα ολλανδικά βλήματα

“Όπλισαν” -μερικώς- τα Leopard.Μπήκαν στις αποθήκες πυρομαχικά το Σαββατοκύριακο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Από το περασμένο Σαββατοκύριακο τα Leopard έχουν -μερικά- βλήματα για να …οπλίσουν.3500 αμρικανικά βλήματα μπήκαν στις αποθήκες πυρομαχικών και πλέον αναμένεται να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες και για τα 4500 πυρομαχικά από την Ολλανδία.Τα οποία υποτίθεται ότι θα “τελείωναν” στη συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ,την περασμένη Πέμπτη.

Τελευταία στιγμή όμως το θέμα αυτό βγήκε από την ατζέντα και θα συζητηθεί στο πρώτο ΚΥΣΕΑ ,μετά τις εκλογές. Αν προκύψει βέβαια κυβέρνηση. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

drones
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ

Η Νότια Κορέα θα εκπαιδεύσει μισό εκατομμύριο στρατιώτες στον χειρισμό drones για να αντιμετωπίσει την απειλή της Βόρειας Κορέας

Ο νοτιοκορεάτικος στρατός θα αποκτήσει 11.000 drones για εκπαιδευτικούς σκοπούς μέχρι το τέλος του έτους, φτάνοντας τα 60.000 μέχρι το 2029