Στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν κατέβηκαν οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, Ελευσίνας και Νεωρίου Σύρου.

Συγκεντρώθηκαν στις 11:00 στην πλατεία Κλαυθμώνος κι από εκεί ξεκίνησαν, λίγο πριν από τις 11:30, την πορεία τους προς το υπουργείο Οικονομικών και τη Βουλή.

«Μας οδηγούν στον αφανισμό», είπε στο NewsIt ο Θανάσης Δανούσης, πρόεδρος του Σωματείου εργαζομένων στα ναυπηγεία Ελευσίνας και κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι αδιαφορεί και οδηγεί τις τρεις μεγαλύτερες ναυπηγικές μονάδες της χώρας στην κατάρρευση.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΑΜΠΡΟΣ ΧΑΒΕΛΑΣ/newsit.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ναυπηγεία Ελευσίνας.”Ναυαγούν”, παρασύροντας τρία πλοία του ΠΝ και ζητούν σωσίβιο…τις Fremm



