Τι γίνεται με τα F-16 που μας πουλάει η Ολλανδία;

Τι γίνεται με τα F-16 που μας πουλάει η Ολλανδία;

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μέχρι στιγμής μόνο το ΓΕΣ έχει αφήσει ανοιχτή πόρτα για προμήθεια οπλικών συστημάτων από την Ολλανδία, η οποία έχει βγάλει προς πώληση πλεονάζοντα οπλικά συστήματα.
Τον ΓΕΝ δεν ενδιαφέρεται για τη προμήθεια Ναρκοθηρευτικών πλοίων τύπου Alkmaar, ηλικίας 30 ετών.
Όσο για τα F-16 που πουλάει η Ολλανδία; Εμείς ενδιαφερόμαστε για διθέσια για να τα χρησιμοποιήσουμε για την εκπαίδευση των πιλότων μας. Μέχρι το 2014 όμως οι Ολλανδοί δεν πουλάνε διθέσια,αλλά μόνο μονοθέσια που δεν ενδιαφέρουν εμάς όως.
 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ