Μέχρι στιγμής μόνο το ΓΕΣ έχει αφήσει ανοιχτή πόρτα για προμήθεια οπλικών συστημάτων από την Ολλανδία, η οποία έχει βγάλει προς πώληση πλεονάζοντα οπλικά συστήματα.
Τον ΓΕΝ δεν ενδιαφέρεται για τη προμήθεια Ναρκοθηρευτικών πλοίων τύπου Alkmaar, ηλικίας 30 ετών.
Όσο για τα F-16 που πουλάει η Ολλανδία; Εμείς ενδιαφερόμαστε για διθέσια για να τα χρησιμοποιήσουμε για την εκπαίδευση των πιλότων μας. Μέχρι το 2014 όμως οι Ολλανδοί δεν πουλάνε διθέσια,αλλά μόνο μονοθέσια που δεν ενδιαφέρουν εμάς όως.
Τι γίνεται με τα F-16 που μας πουλάει η Ολλανδία;

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



