Abrams: Η Ρουμανία επενδύει 7 δισεκατομμύρια δολάρια στον εκσυγχρονισμό και ενίσχυση του στρατού της με 216 νέα άρματα μάχης

Το υπουργείο Άμυνας της Ρουμανίας ζήτησε από το κοινοβούλιο να εγκρίνει ένα σχέδιο για την απόκτηση εκατοντάδων αρμάτων μάχης Abrams, καθώς και πυρομαχικών.

Ταϊβάν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το υπουργείο Άμυνας της Ρουμανίας ζήτησε από το κοινοβούλιο να εγκρίνει ένα σχέδιο για την απόκτηση εκατοντάδων αρμάτων μάχης Abrams, καθώς και πυρομαχικών, ανταλλακτικών και εκπαίδευσης αξίας άνω των 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Η ευρωπαϊκή χώρα και μέλος του ΝΑΤΟ υπέγραψε μια πρώτη σύμβαση για την αγορά 54 αρμάτων μάχης Abrams από το αμερικανικό στρατιωτικό απόθεμα έναντι 1,07 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2023, με την πλήρη παράδοση να εκτιμάται το 2028.

Τώρα, το υπουργείο Άμυνας θέλει να ενισχύσει τον στόλο του, αλλά και να τον εκσυγχρονίσει, ξεκινώντας ένα πρόγραμμα, το οποίο θα έχει δυο φάσεις.

Το πρώτο στάδιο του προγράμματος στοχεύει στην ολοκλήρωση της ικανότητας του τάγματος αρμάτων μάχης που βασίζεται στο άρμα μάχης M1A2 SEPv3 Abrams. Με αξία 458,2 εκατομμύρια δολάρια, αυτή η φάση περιλαμβάνει την αγορά πολυβόλων, πυρομαχικών, ανταλλακτικών, εξοπλισμού προσομοίωσης και δοκιμών, υπηρεσιών υποστήριξης, τεχνικής βοήθειας, μεταφοράς και εκπαίδευσης.

Το Στάδιο II του προγράμματος έχει εκτιμώμενο κόστος 7,6 δισεκατομμύρια δολάρια (6,9 δισ. ευρώ) και περιλαμβάνει την απόκτηση 216 κύριων αρμάτων μάχης και 76 βοηθητικών οχημάτων. Αυτά θα παραδοθούν σε τεθωρακισμένες μονάδες και μονάδες πεζικού των Ρουμανικών Δυνάμεων Ξηράς και θα συνοδεύονται από υλικοτεχνική υποστήριξη και εξειδικευμένο εξοπλισμό εκπαίδευσης και ασκήσεων.

Η ανακοίνωση του υπουργείου Άμυνας δεν διευκρίνιζε πότε θα παραδοθεί ο εξοπλισμός. Οι μεγάλες αγορές εξοπλισμών πρέπει να εγκριθούν από το κοινοβούλιο.

Με πληροφορίες από: Defence Industry EU / Φωτογραφία αρχείου Reuters

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

drones
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ

Η Νότια Κορέα θα εκπαιδεύσει μισό εκατομμύριο στρατιώτες στον χειρισμό drones για να αντιμετωπίσει την απειλή της Βόρειας Κορέας

Ο νοτιοκορεάτικος στρατός θα αποκτήσει 11.000 drones για εκπαιδευτικούς σκοπούς μέχρι το τέλος του έτους, φτάνοντας τα 60.000 μέχρι το 2029