Μπλακ άουτ στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά – Επιφυλακτικοί οι εργαζόμενοι για τις προθέσεις Σάφα

Την ώρα που από χθες τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά έχουν να αντιμετωπίοσυν τους νέους κινδύνους πρόκλησης προβλημάτων στα υποβρύχια από νέο μπλακ – άουτ, υπάρχει στο τραπέζι η πρόταση Αβραμόπουλου στο Σάφα που ενδέχεται αν ο λιβανέζος λογικευτεί να δώσει μια διέξοδο.

Οι εργαζόμενοι πάντως δεν φαίνεται να έχουν την ίδια αισιοδοξία. Και μάλιστα αυτοί που εκπροσωπούνται από την “κυβερνητική” ΔΑΚΕ η οποία βέβαια με παλαιότερη ανακοίνωσή της έχει…διαγράψει τον Σαμαρά.

Πως σχολιάζουν λοιπόν την εξέλιξη με την συνάντηση Αβρμόπουλου – Σάφα;

Ο Πρόεδρος της ΔΑΚΕ Ναυπηγείων Σκαραμαγκά Νίκος Πετρόπουλος επισημαίνει:

-Αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει εθνική στρατηγική για την ναυπηγική βιομηχανία της χώρας.
-Εμείς οι εργαζόμενοι πιστεύουμε ότι  ούτε και τώρα μετά από 23 μήνες δήθεν διαβουλεύσεων και επιτροπών,  οι καθ’ ύλην αρμόδιοι υπουργοί κ.κ Χατζηδάκης Αβραμόπουλος έχουν σαφή εικόνα.
-Οι εμπλεκόμενοι Υπουργοί βλέπουν το θέμα αποσπασματικά και είναι οι βασικοί υπεύθυνοι της καθυστέρησης στην εξεύρεση λύσης. Είναι τέτοια η ασυνεννοησία μεταξύ τους ώστε π.χ. την ώρα που φαίνεται να προκρίνεται μια συγκεκριμένη λύση , ο κ. Βαρβιτσιώτης έρχεται από το πουθενά και ονειρεύεται Κινέζους επενδυτές στα ναυπηγεία.

-Εμείς σαν εργαζόμενοι έχουμε φτάσει στα όρια της οικονομικής εξαθλίωσης, αλλά συνεχίζουμε τον αγώνα μας με το κεφάλι ψηλά και παλεύουμε για άμεσο άνοιγμα του Ναυπηγείου.
-Παρά τις προσπάθειες ορισμένων εντός της Κυβέρνησης, το Ναυπηγείο δεν μπορεί να προχωρήσει με την σημερινή «ιδιοκτησία». Οι εργαζόμενοι και το ΠΝ, έχουν νιώσει στο πετσί τους πως εννοεί ο κ. Σάφα την πρόοδο και την συνεργασία
-Καλούμε τον Πρωθυπουργό να δώσει τώρα λύση που θα εξασφαλίζει σιγουριά και ανάπτυξη στα Ελληνικά Ναυπηγεία. Μια λύση που θα εξασφαλίζει όλες τις θέσεις εργασίας και θα προστατεύει το Δημόσιο συμφέρον στο ακέραιο.
 
Διαβάστε ακόμη:

Αβραμόπουλος είδε Σάφα για ναυπηγεία και υποβρύχια – Τι λύση πρότεινε


«Μπλακ – άουτ» στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και η προοπτική «επαναγοράς τους από το δημόσιο»