Πως γίνεται ένα Γενικό Επιτελείο να μην υποστηρίζει την άποψή του και άποψη του ΥΕΘΑ ταυτόχρονα και να οδηγεί σε μεγάλες καθυστερήσεις κρίσιμο πρόγαμμα των ΕΔ; Κυριαρχεί η λογική του “δεν ασχολούμε να μην μπλέξω” ή έχουν δικιο όσοι μιλούν για “μεθοδευμενη “δρομολογηση εργου” σε συγκεκριμενη εταιρεία”;
Πρόκειται για έργο που είχε κατοχυρωθεί αλλά υπήρξε προσφυγή ανταγωνιστή στη Δικαιοσύνη από εταιρεία -μεγαθήριο. Αυτό δεν είναι παράδοξο. Το ανεξήγητο είναι γιατί το ελληνικό δημόσιο που στην προκειμένη περίπτωση εκπροσωπείται και από Γενικό Επιτελείο δεν υποστηριζει την αιτιολογημενη αποφαση του υπουργου;
Το ερώτημα είναι αν ο ΥΕΘΑ έχει ενημερωθεί για την στάση που τήρησαν από το Γενικό Επιτελείο ή όχι.
Διαβάστε ακόμη:
Ερωτήματα για τον “στοιχειωμένο” διαγωνισμό του ΕΣΕΘΑ!
Ποια είναι τα σημαντικότερα εξοπλιστικά που “πέρασε” ο Αβραμόπουλος και πόσο κοστίζουν
“Πακέτο” 42 εξοπλιστικών προγραμμάτων “πέρασε” από τη Βουλή!




