Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Οι εργαζόμενοι κλήθηκαν στο ΥΠΕΘΑ – Ποιον θα δουν

Την Τρίτη στις 11 οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά κλήθηκαν στο ΥΠΕΘΑ για να ενημερωθούν για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και εμποδίζει την καταβολή των μισθών τους.

Ναυπηγεία Σκαραμαγκά: Οι εργαζόμενοι κλήθηκαν στο ΥΠΕΘΑ – Ποιον θα δουν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την Τρίτη στις 11 οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά κλήθηκαν στο ΥΠΕΘΑ για να ενημερωθούν για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και εμποδίζει την καταβολή των μισθών τους.

Οι εργαζόμενοι θα συναντηθούν με νομικό σύμβουλο του ΥΕΘΑ Πάνου Καμμένου . Για σήμερα είχε προγραμματιστεί συνάντηση με τον Α/ΓΕΝ η οποία όμως αναβλήθηκε και θα γίνει μετά από το ραντεβού της Τρίτης.

Αυτό που θέλουν να μάθουν οι εργαζόμενοι είναι οι προθέσεις της κυβέρνησης για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και κατά συνέπεια και για το τελευταίο υποβρύχιο ΚΑΤΣΩΝΗΣ, το οποίο βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης των εργασιών του.

Στο ΥΠΕΘΑ θεωρουν ότι υπάρχει πρόβλημα με την μισθοδοσία όλων των εργαζομένων από τη στιγμή που απασχολούνται στο έργο των υποβρυχίων περίπου 350. Οι εργαζόμενοι δεν δέχονται αυτή την άποψη αν και επισήμως δεν τους έχει γίνει γνωστή. Πιθανόν αυτό να γίνει στην συνάντηση της Τρίτης.

Το ερώτημα τι θα γίνει με το τελευταίο υποβρύχιο 214 αναμένει κι αυτό απάντηση.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ