Ο Σκαραμαγκάς έχει αφεθεί στη τύχη του – Οι εργαζόμενοι στο ΥΠΕΘΑ

Στα δικαστήρια χθες το πρωί, στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας σήμερα οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Ο Σκαραμαγκάς έχει αφεθεί στη τύχη του – Οι εργαζόμενοι στο ΥΠΕΘΑ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στα δικαστήρια χθες το πρωί, στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας σήμερα οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.

Χθες διεκδίκησαν το επίδομα άδειας του 2012. Έπρεπε να φθάσουν μέχρι την Ευελπίδων για να ενημερωθούν από την εργοδοσία ότι τα χρήματα κατατέθηκαν!

Σήμερα αναμένουν καποιος να τους συναντήσει στο ΥΠΕΘΑ. Το πιθανότερο είναι να τους δει πάλι ο Ειδικός Γραμματέας Αντώνης Οικονόμου. Τι θα τους πει ; Τίποτα. Η κυβέρνηση έχει αφήσει τον Σκαραμαγκά στη τύχη του. Υπογείως υπάρχουν “διαπραγματεύσεις” με το Σάφα, ο οποίος όμως να δεν πάρει κι άλλα λεφτά δεν υποχωρεί. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ