Ολλανδία: «Θα συνεχίσουμε να παραδίδουμε όπλα στην Ουκρανία»

"Η Ουκρανία έχει δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό της, θα συνεχίσουμε να την υπερασπιζόμαστε", ανέφερε η ΥΠΑΜ από την Ολλανδία.

Ολλανδία - Ουκρανία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η Ολλανδία και άλλες χώρες του ΝΑΤΟ θα συνεχίσουν να παραδίδουν όπλα στην Ουκρανία ακόμη και αν αυτές οι παραδόσεις γίνουν στόχος ρωσικών επιθέσεων, δήλωσε σήμερα η Ολλανδή υπουργός Άμυνας, Κάισα Ολόνγκρεν.

“Η Ολλανδία και άλλες χώρες θα εξακολουθήσουν να παραδίδουν όπλα στην Ουκρανία. Η Ουκρανία έχει δικαίωμα να υπερασπιστεί τον εαυτό της, θα συνεχίσουμε να την υπερασπιζόμαστε”, δήλωσε η Ολόνγκρεν κατά την άφιξή της για την σύνοδο των υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες.

Πηγή: Reuters / ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Lora στην DEFEA / REUTERS/Louiza Vradi
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ

Ζητούμενο οι βαλλιστικοί πύραυλοι: Οι ισραηλινοί LORA, οι συζητήσεις και η πιθανή ένταξη στο επικαιροποιημένο ΜΠΑΕ

Oι Ένοπλες Δυνάμεις αναζητούν για πρώτη φορά οργανική δυνατότητα πλήγματος στρατηγικού βάθους. Οι συνομιλίες με το Ισραήλ για τους LORA...