Παλιοσίδερα θα γίνει τελικά η νορβηγική φρεγάτα που έμεινε 3 μήνες στο βυθό

Ο κύβος ερρίφθη για την άτυχη φρεγάτα

Παλιοσίδερα θα γίνει τελικά η νορβηγική φρεγάτα που έμεινε 3 μήνες στο βυθό

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η φρεγάτα Helge Ingstad είχε περάσει πάνω από τρεις μήνες βυθισμένη στην παγωμένη Νορβηγική Θάλασσα πριν βγει και πάλι στην επιφάνεια πρόσφατα.

Ο κύβος ερρίφθη για την άτυχη φρεγάτα, μες τις νορβηγικές αρχές να αποφασίζουν να την πάνε για…παλιοσίδερα παρά να την επισκευάσουν καθώς θα κόστιζε περισσότερο απ΄ ό,τι η κατασκευή μιας καινούργιας.

Η ιστορία της βυθισμένης φρεγάτας που έμεινε στο βυθό για 3 μήνες και που τελικά ανασύρθηκε και πάλι στην επιφάνεια είχε προκαλέσει παγκόσμιο ενδιαφέρον.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Lora στην DEFEA / REUTERS/Louiza Vradi
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ

Ζητούμενο οι βαλλιστικοί πύραυλοι: Οι ισραηλινοί LORA, οι συζητήσεις και η πιθανή ένταξη στο επικαιροποιημένο ΜΠΑΕ

Oι Ένοπλες Δυνάμεις αναζητούν για πρώτη φορά οργανική δυνατότητα πλήγματος στρατηγικού βάθους. Οι συνομιλίες με το Ισραήλ για τους LORA...