Όπως είχε γράψει το Onalert ,μετά από παρέμβαση του ΥΦΕΘΑ Παναγιώτη Καράμπελα ,η υπόθεση του “χρυσού σέρβις” του ελικοπτέρου επανεξετάστηκε και το συμπέρασμα που προέκυψε ήταν ότι αυτές οι εργασίες θα μπορούσαν να γίνουν στο ΚΕΑ. Και αυτό ήταν γνωστό από το 2008!
Τώρα το ερώτημα είναι αν θα καταλογιστούν και οι ανάλογες ευθύνες για την λανθασμένη απόφαση που μας έχει κοστίσει πολύ ακριβά!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΒΙΝΤΕΟ από Super Puma. Μεταφορά νεαρής γερμανίδας από κρουαζιερόπλοιο




