Πληρώνουμε «χρυσάφι» το «service» του Super Puma! Επιβεβαίωση της αποκάλυψης του Onalert

Επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες που δημοσίευσε το Onalert για όσα απίστευτα συμβαίνουν με τη συντήρησ ελικοπτέρου Super Puma. Το οποίο ενώ θα μπορούσε να κάνει τις εργασίες επισκευής στην Ελλάδα με 800.000 ευρώ ,το στείλαμε στην Ισπανία ,όπου το κόστος έχει φθάσει τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ και υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση παράδοσης.

Τι λένε πηγές της ΠΑ:

•Το ελικόπτερο βρίσκεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου 2011 στην Ισπανία για 12 ετή επιθεώρηση-συντήρηση. Σύμφωνα με όσα προβλεπόταν το ελικόπτερο έπρεπε να παραδοθεί εντός έξι μηνών και με κόστος 1.259.766,66 ευρώ. Το ελικόπτερο βρίσκεται διαλυμένο στην Ισπανία στις εγκαταστάσεις της Eurocopter Espana και κανείς δεν γνωρίζει πότε θα παραδοθεί και πόσο θα μας κοστίσει!

•Από 1η Αυγούστου 2012, οι εργασίες στο ελικόπτερο σταμάτησαν εν αναμονή έγκρισης από την ΠΑ “των επιπρόσθετων εργασιών, των οποίων το κόστος έχει ξεπεράσει το αρχικά εγκριθέν ποσό. Η Π.Α ελέγχει τα ευρήματα που αποκαλύπτει η εταιρεία και τις απαιτούμενες πρόσθετες εργασίες, τόσο ως προς την αναγκαιότητα εκτέλεσης τους, όσο και ως προς την τεχνική τους επάρκεια”,λένε. Πόσο έχει φθάσει το κόστος; 2,5 εκατομμύρια ευρώ!!!

Στο κρίσιμο ερώτημα ,γιατί δεν κάναμε εδώ στην Ελλάδα την συντήρηση, ώστε τουλάχιστον να έχει άμεση και καθημερινή επαφή με την εξέλιξη των εργασιών η ΠΑ, το πράγμα…μπερδεύεται! Αρχικά από την ΠΑ έλεγαν ότι δεν υπάρχει εταιρεία στην Ελλάδα που να μπορεί να κάνει αυτού του επιπέδου τις συντηρήσεις. Όμως όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το Onalert, αυτό δεν είναι αληθές. Τέτοιες συντηρήσεις έγιναν σε ελικόπτερα Super Puma της Πυροσβεστικής με κόστος 860.000 ευρώ και χρόνο παράδοσης τις 120 έως 130 ημέρες! Και ιδού ένα μόνο απόσπασμα από μία από τις εταιρείες που εξέφραζαν τις απορίες τους για τον «μονόδρομο» της NAMSA

Ποιοι και γιατί επέμεναν στην λύση της Ισπανίας ,μέσω NAMSA; Γιατί δεν εξετάστηκε πρώτα απ΄ όλα η δυνατότητα να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες εντός Ελλάδος; Είναι αλήθεια ότι τότε το φθινόπωρο του 2011 το θέμα της συντήρησης μέσω NAMSA είχε παρουσιαστεί ως θέμα “ύψιστης προτεραιότητας” και άμεσης εκτέλεσης; Αυτό είχε αναφερθεί, γιατί αν επιλέγονταν ελληνική εταιρεία πιθανόν να υπήρχε μια ολιγοήμερη καθυστέρηση για την σύνταξη της σχετικής σύμβασης! Όποιος…βιάζεται σκοντάφτει! Γιατί τώρα μιλάμε για τουλάχιστον εξάμηνη καθυστέρηση ,μ΄ ένα ελικόπτερο διαλυμένο στην Ισπανία. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

F 15 για την Ελλάδα; Οι ΗΠΑ δίνουν μεταχειρισμένα η Αθήνα «τολμά» να αποδεχτεί «προσφορά»;


ΒΙΝΤΕΟ: Ξεκίνησαν οι δοκιμαστικές πτήσεις των MV-22 Ospray

Ένας πρίγκηπας…Απάτσι! ΒΙΝΤΕΟ