Αναδρομικά – Συντάξεις: “Σάλος” με τα ποσά και σκέψη για επιστροφή με δόσεις

Ποια τα τελευταία στοιχεία.

δόσεις

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Επιχείρηση της κυβέρνησης να κόψει αναδρομικά άνω των 20 μηνών. Δεν βγαίνει ο… λογαριασμός και σκέφτονται επιστροφή με δόσεις.

Αναλυτικοί πίνακες με τα χρήματα από τα αναδρομικά ανά Ταμείο. Τα ποσά που “βγαίνουν” σε κάθε συνταξιούχο κάθε μήνα. Οι δικαστικές αποφάσεις έχουν βάλει στη γωνία της κυβέρνηση.

Τα αναδρομικά πρέπει να δοθούν στους συνταξιούχους, όμως τα ποσά είναι τόσο μεγάλα που δημιουργούν δημοσιονομικό πρόβλημα και έτσι εξετάζεται ακόμη και η πιθανότητα της επιστροφής με δόσεις που φτάνουν τις 84, υπάρχουν, δηλαδή, σκέψεις, να επιστραφούν τα χρήματα στους δικαιούχους σε βάθος ως και επτά ετών. 

Διαβάστε αναλυτικά στο Newsit.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ