Αποκλεισμένο το Σύνταγμα – Εντοπίστηκε οβίδα (pic)

οβίδα - Σύνταγμα

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η αστυνομία απέκλεισε, πριν από λίγο, την περιοχή του Συντάγματος.

Κι αυτό γιατί κατά την διάρκεια έργων της ΕΥΔΑΠ βρέθηκε οβίδα, στη συμβολή των οδών Ερμού και Νίκης.

Στο σημείο έσπευσαν πυροτεχνουργοί τόσο της Αστυνομίας όσο και του Στρατού.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ