Εφορία: Γιατί θα “κερδίσουν” όσοι έχουν ενταχθεί στην ρύθμιση 12 δόσεων

Ποιες οι τελευταίες πληροφορίες σχετικά με το ζήτημα των 120 δόσεων.

ο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Όσοι οφείλουν στην Εφορία και έχουν ενταχθεί στην πάγια ρύθμιση με τις 12 ή τις 24 δόσεις, έχουν την ευκαιρία έως το τέλος του επόμενου μήνα να μεταβούν την νέα ρύθμιση οφειλών με τις 120 δόσεις και έτσι να είναι κερδισμένοι, αφού θα έχουν περισσότερες δόσεις, αλλά και μικρότερο ποσό που θα πρέπει να καταβάλλουν μηνιαίως.

Πρόκειται ουσιαστικά για μια ευκαιρία μίας νέας ρύθμισης χρέους προς την εφορία, η οποία παρέχεται μέσω της νέας ρύθμισης των 120 δόσεων σε χιλιάδες φορολογούμενους με εκκρεμότητες ληξιπρόθεσμων χρεών που έχουν ρυθμιστεί ήδη σε δόσεις.

Η δυνατότητα αυτή παρέχεται αυτόματα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβολής των αιτήσεων για την υπαγωγή στη νέα ρύθμιση.

Διαβάστε αναλυτικά στο Newsit.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ