“Καμπάνα” 10.000€ στους “ανυπόμονους” Τούρκους ναυτικούς του “Ελευθέριος Βενιζέλος”

Και οι δυο ναυτικοί του "Ελευθέριος Βενιζέλος" είχαν υποβληθεί σε τρία τεστ ο καθένας τα οποία είχαν βγει αρνητικά και έτσι ξεθάρρεψαν και αποφάσισαν να βγουν βόλτα.

ναυτικοί - Βενιζέλος

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Δυο Τούρκοι ναυτικοί από το πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος δεν είχαν την υπομονή να περιμένουν να λήξει η υποχρεωτική καραντίνα για τον κορονοϊό στην οποία είχαν μπει σε ξενοδοχείο της παραλιακής και το πλήρωσαν ακριβά.

Και οι δυο εντοπίστηκαν να βολτάρουν 400 μέτρα μακριά από το ξενοδοχείο, αλλά αυτός ο περίπατος τους στοίχισε ακριβά, καθώς υποχρεώθηκαν να πληρώσουν τσουχτερό πρόστιμο 5.000 ευρώ έκαστος, όπως προβλέπεται από τα μέτρα για τον κορονοϊό και για όσους είναι σε υποχρεωτική καραντίνα.

Και οι δυο είχαν υποβληθεί σε τρία τεστ ο καθένας τα οποία είχαν βγει αρνητικά και έτσι ξεθάρρεψαν και αποφάσισαν να βγουν βόλτα. Το τίμημα όμως ήταν μεγάλο…

Από τους 261 επιβαίνοντες στο πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος οι 119 είχαν βρεθεί θετικοί στον κορονοϊό.

Πηγή: Newsit.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ