Ανακοινώνεται το τέταρτο κρούσμα κορονοϊού SARS-CoV-2 στη χώρα μας.
Πρόκειται για Ελληνίδα, 36 ετών, η οποία ταξίδεψε πρόσφατα σε πληττόμενη περιοχή της Ιταλίας. Μετά την επιστροφή της, εμφάνισε ήπια συμπτωματολογία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Είναι καλά στην υγεία της και παραμένει σε απομόνωση στο Π.Γ.Ν. “Αττικόν”.
Το περιστατικό διεγνώσθη στο Εργαστήριο Μικροβιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ.
Εντός της ημέρας θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.




