Κορονοϊός στην Ελλάδα: 53χρονος στο ΑΧΕΠΑ ο τέταρτος νεκρός

κορονοϊός

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ακόμα ένας άνδρας έχασε την ζωή του στη χώρα μας, από τον κορονοϊό.

Έτσι ο αριθμός των θανάτως έφτασε τους τέσσερις.

Πρόκειται για έναν άνδρα 53 χρονών, ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ.

Ο 53χρονος είχε καταγωγή από τα Σιάτιστα, ήταν κάτοικος Καστοριάς και εργαζόταν στο Μικροβιολογικό του Νοσοκομείου Καστοριάς.

Πρόκειται για τον δεύτερο θάνατο που καταγράφεται από την περιοχή της Δυτικής Μακεδονίας, μετά τον 90χρονο από τη Δραγασιά Βοΐου που κατέληξε από τον κορoνοϊό.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ