Δυο νεκροί μέσα σε λίγες ώρες προστίθενται στην μακάβρια λίστα των θυμάτων του κορονοϊού στην Ελλάδα. Το 17ο θύμα πέθανε αργά το βράδυ της Κυριακής στο νοσοκομείο Σωτηρία.
Ο 64χρονος νοσηλευόταν διασωληνωμένος την τελευταία εβδομάδα στο νοσοκομείο του Ρίου και άφησε την τελευταία του πνοή το βράδυ της Κυριακής (22/03/2020) από τον κορονοϊό.
Πηγή: Newsit.gr




