Κορονοϊός στην Ελλάδα: Στους 17 οι νεκροί

Κορονοϊός στην Ελλάδα: Στους 17 οι νεκροί

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Δυο νεκροί μέσα σε λίγες ώρες προστίθενται στην μακάβρια λίστα των θυμάτων του κορονοϊού στην Ελλάδα. Το 17ο θύμα πέθανε αργά το βράδυ της Κυριακής στο νοσοκομείο Σωτηρία.

Ο 64χρονος νοσηλευόταν διασωληνωμένος την τελευταία εβδομάδα στο νοσοκομείο του Ρίου και άφησε την τελευταία του πνοή το βράδυ της Κυριακής (22/03/2020) από τον κορονοϊό.

Πηγή: Newsit.gr

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ