Με εντολή της ΕΛΑΣ κλείνουν αύριο τρεις σταθμοί του Μετρό

Δείτε ποιοι σταθμοί θα παραμείνουν κλειστοί

Με εντολή της ΕΛΑΣ κλείνουν αύριο τρεις σταθμοί του Μετρό

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κλειστοί θα είναι αύριο, Κυριακή 17 Νοεμβρίου, τρεις σταθμοί του Μετρό στο κέντρο της Αθήνας, μετά από εντολή της ΕΛ.ΑΣ για την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών στην επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου.

Οι σταθμοί του Μετρό που θα κλείνουν διαδοχικά είναι: «Μέγαρο Μουσικής» στις 15:00, «Ευαγγελισμός» και «Σύνταγμα» στις 16:30. Τα δρομολόγια, ωστόσο, του Μετρό θα διεξάγονται κανονικά και οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς στάση από τους παραπάνω σταθμούς.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ