Μήνυμα Βαρβιτσιώτη για την επέτειο της Γενοκτονίας των Αρμενίων

"Το μη με λησμόνει είναι αφιερωμένο στη μνήμη του 1,5 εκατομμυρίου θυμάτων της Γενοκτονίας των Αρμενίων. Δεν ξεχνάμε. Τιμούμε τους νεκρούς. Σεβόμαστε την ιστορική αλήθεια", αναφέρει ο ΑΝΥΠΕΞ, Μ. Βαρβιτσιώτης.

Γενοκτονία Αρμενίων

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την ανάγκη να κρατάμε τη μνήμη ζωντανή, τονίζει ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, σε μήνυμά του για τη συμπλήρωση 105 ετών από τη Γενοκτονία των Αρμενίων.

“Σήμερα, τιμούμε τα 105 χρόνια από τη Γενοκτονία των Αρμενίων, την ανθρώπινη και ιστορική τραγωδία, που δεν πρέπει να λησμονήσουμε ποτέ”, σημειώνει σε ανάρτησή του στο twitter ο κ. Βαρβιτσιώτης και προσθέτει: “Με σεβασμό στα θύματα, κρατάμε τη μνήμη ζωντανή”.

“Το μη με λησμόνει είναι αφιερωμένο στη μνήμη του 1,5 εκατομμυρίου θυμάτων της Γενοκτονίας των Αρμενίων. Δεν ξεχνάμε. Τιμούμε τους νεκρούς. Σεβόμαστε την ιστορική αλήθεια”, αναφέρει μια φωτογραφία που συνοδεύει το μήνυμα.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ