Μητσοτάκης: Καλώ υπουργούς και βουλευτές της ΝΔ να καταθέσουν το 50% του μισθού τους

"Απέναντι στην υγειονομική απειλή όλοι είμαστε ίσοι. Όμως στη μάχη απέναντί της, ο καθένας οφείλει να προσφέρει ανάλογα με τις δυνάμεις του", αναφέρει ο Κ. Μητσοτάκης.

Μητσοτάκης

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με ανάρτησή του στο Facebook ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης καλεί τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου και τους βουλευτές της ΝΔ να καταθέσουν το μισό τους μισθό, τους επόμενους δυο μήνες, για την ενίσχυση του ειδικού λογαριασμού κατά του κορονοϊού.

Ο πρωθυπουργός δηλώνει σίγουρος ότι την επιλογή αυτή θα ακολουθήσουν και τα άλλα κόμματα.

Ακολουθεί το κείμενο της ανάρτησης του κ. Μητσοτάκη:

«Όπως η κυβέρνηση πρώτη κινητοποιήθηκε με τολμηρά μέτρα κατά της πανδημίας, έτσι και ο πολιτικός κόσμος της χώρας μας πρέπει να σταθεί στην πρώτη γραμμή της αλληλεγγύης.

Σε μία συμβολική πρωτοβουλία, λοιπόν, καλώ όλους τους βουλευτές της ΝΔ όπως και τους υπουργούς και υφυπουργούς να καταθέσουν για τους επόμενους δύο μήνες το 50% του μισθού τους στη μάχη εναντίον του κορονοϊού. Τα ποσά αυτά θα κατευθυνθούν στον ειδικό λογαριασμό για τον Covid-19.

Απέναντι στην υγειονομική απειλή όλοι είμαστε ίσοι. Όμως στη μάχη απέναντί της, ο καθένας οφείλει να προσφέρει ανάλογα με τις δυνάμεις του. Είμαι σίγουρος ότι την επιλογή αυτή θα ακολουθήσουν και τα άλλα κόμματα».

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα αυτόνομα θαλάσσια drones
ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Μητσοτάκης και Δένδιας εντυπωσιάστηκαν από επίδειξη αυτόνομων θαλάσσιων drones του MIT στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων

«Φέρνουμε τους δοκίμους μας σε επαφή με τη νέα επιχειρησιακή πραγματικότητα και την πατρίδα μας στη νέα εποχή» τόνισε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας