Θετικοί στον κορονοϊό μετανάστες που μόλις ήρθαν στη Λέσβο!

Θετικοί στον κορονοϊό είναι οι δύο μετανάστες που μπήκαν παράνομα στη Λέσβο στις 6 Μαΐου. Τα κρούσματα εντοπίστηκαν στο πλαίσιο δειγματοληπτικού ελέγχου.

Λιβύη

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Θετικοί στον κορονοϊό είναι οι δύο μετανάστες που μπήκαν παράνομα στη Λέσβο στις 6 Μαΐου. Τα κρούσματα εντοπίστηκαν στο πλαίσιο δειγματοληπτικού ελέγχου.

Και οι δύο παραμένουν σε καθεστώς καραντίνας, στη δομή που βρίσκεται στη Δυτική Λέσβο και την οποία ενοικίασε το Υπουργείο Μετανάστευσης σε συνεννόηση με το Δήμο Δυτικής Λέσβου, κοντά στην παραλία Ευθαλού.

Από το Υπουργείο Μετανάστευσης διευκρινίζεται ότι δεν υπάρχει καμία σχέση της δομής αυτής με την Μόρια.

Πηγή: politischios

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ