Θετικός στον κορονοϊό ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης

«Θέλω να θυμάστε ότι ο τριπλός εμβολιασμός παρέχει την καλύτερη δυνατή ασφάλεια από την σοβαρή νόσηση», ανέφερε στο μήνυμά του ο κ. Μητσοτάκης

Μητσοτάκης - κορονοϊός

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μέσω Instagram ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης γνωστοποίησε ότι είναι θετικός στον κορονοϊοί.

Συγκεκριμένα ο κ. Μητσοτάκης έγραψε:

«Στο ημερήσιο rapid τεστ που έκανα σήμερα στο γραφείο βγήκα θετικός στον Covid19. Κατά συνέπεια θα απομονωθώ στο σπίτι μου και θα εργαστώ από εκεί.
Θέλω να θυμάστε ότι ο τριπλός εμβολιασμός παρέχει την καλύτερη δυνατή ασφάλεια από την σοβαρή νόσηση.
Είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά και πολύ σύντομα θα είμαι πάλι στο γραφείο«.

https://www.instagram.com/tv/CbFJFqfDgI5/?utm_source=ig_web_copy_link

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ