ΘΡΑΚΗ: Χρησιμοποιούν ακόμη και τα μικρά παιδιά οι «τούρκοι» του Προξενείου

Η “άλωση” της εκπαίδευσης στη Θράκη από τους Τούρκους είναι ένας από τους κεντρικούς στόχους στη προσπάθεια εκτουρκισμού της περιοχής. Φέτος έχοντας αρωγούς και βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου, οι φανατικοί που καθοδηγούνται από το προξενείο, επιχείρησαν να παραβιάσουν κατάφωρα το νόμο που προβλέπει ότι για να εγγραφούν τα παιδιά στη Α’ Δημοτικού θα έπρεπε να έχουν περάσει από δημόσιο νηπιαγωγείο κι όχι από τα παράνομα δίγλωσσα.

Οι κύκλοι που ελέγχονται από το προξενείο δεν έχουν πρόβλημα να χρησιμοποιήσουν ακόμη και τα μικρά παιδιά. Και φέτος τελείως αυθαίρετα, παράνομα και φυσικά εις βάρος της εκπαίδευσης των παιδιών ,βρέθηκε εκπαιδευτικός ο οποίος αγνόησε το νόμο και δέχτηκε παιδιά που δεν έχουν περάσει από δημόσιο νηπιαγωγείο στην Α΄Δημοτικού.

Σ΄ ένα άρθρο του ο Ιωάννης Σ. Φριτζαλάς Γεωπολιτικός-Ιστορικός ερευνητής εξηγεί που στοχεύουν όλες αυτές οι παράνομες ενέργειες.

Γράφει ο κ.Φριτζαλάς:

“Τα γεγονότα που αφορούν την εγερθείσα,υπό των τουρκοφρόνων της Θράκης, θρασύτατη απαίτηση να νομιμοποιηθεί η λειτουργία των παρανόμων δίγλωσσων νηπιαγωγείων, εξελίσσονται αστραπιαία. Τα νεώτερα δεδομένα αφορούν την παραπομπή του διευθυντή του μειονοτικού δημοτικού σχολείου Εχίνου, Χασάν Κουράκ, στο Πειθαρχικό Συμβούλιο, στο οποίο κατέθεσε στις 20Σεπτεμβρίου. Σε δημοσίευμα της μειονοτικής εφημερίδος της Ξάνθης Γκιουντέμ(21-9), το οποίο δημοσίευσε η έγκυρη ιστοσελίδα μεταφράσεως τουρκικού και μειονοτικού τύπου tourkikanea.gr, πληροφορηθήκαμε πως ο λόγος της ορθότατης παραπομπής του συγκεκριμένου δημοσίου υπαλλήλου ήταν το γεγονός πως επέτρεψε στους 22 μαθητές, οι γονείς των οποίων δεν τα είχαν στείλει στα δημόσια νηπιαγωγεία αλλά στα παράνομα δίγλωσσα, να εισέλθουν στις αίθουσες της Α΄ Δημοτικού.

Οφείλουμε να υπενθυμίσουμε πως βάσει του Ν. 3687/2008, απαραίτητο δικαιολογητικό για την εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού είναι η έγγραφη βεβαίωση φοιτήσεως σε δημόσιο νηπιαγωγείο, νόμος στον οποίο υποχρεούται να συμμορφώνεται και η μουσουλμανική μειονότητα. Ο ίδιος ο Κουράκ ισχυρίστηκε πως «έπραξε το σωστό για τα παιδιά», καθώς η απόφασή του ήταν σύμφωνη με «την επιθυμία των κατοίκων του χωριού να στείλουν τα παιδιά τους σε ένα νηπιαγωγείο που θα τα εκπαιδεύει σε τουρκικά και ελληνικά». Επειδή όμως, βάσει νόμου, στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία η διοίκηση μοιράζεται μεταξύ του μουσουλμάνου διευθυντή και του Χριστιανού υποδιευθυντή, θα πρέπει άμεσα να γνωστοποιηθεί η στάση του δεύτερου απέναντι στο ζήτημα, καθώς η οιαδήποτε παράκαμψή του συνεπικουρεί στις πάγιες επιδιώξεις των προξενικών μηχανισμών να διαχωριστούν οι αρμοδιότητες τους, ώστε να μεθοδευτεί αβίαστα το τελικό στάδιο πλήρους εκτουρκισμού κάθε ενός μειονοτικού σχολείου στην Θράκη. Άλλωστε μόλις προ εβδομάδος, οι μουσουλμάνοι δάσκαλοι, απόφοιτοι της Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης, ζήτησαν μέσω επιστολής τους προς τον Υπουργό Παιδείας «την έκδοση Υπουργικής Αποφάσεως, η οποία θα διαχωρίζει και θα διασαφηνίζει τα αντίστοιχα καθήκοντα».

Το συμβάν στον Εχίνο έρχεται απλώς να προστεθεί σε μία σειρά δραστηριοτήτων, οι οποίες είναι ενδεικτικές του συντονισμένου σχεδιασμού των τουρκοφρόνων, αλλά και ελληνοφώνων εγκαθέτων της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής, οι οποίοι διόλου υπολογίζουν τις αθώες παιδικές ψυχές που επιβαρύνονται από τις δόλιες μεθοδεύσεις τους. Συγκεκριμένα:

  1. Τα δημόσια νηπιαγωγεία θα κλείσουν ή στην καλλίτερη θα διατηρούνται με ελαχίστους μαθητές, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων θα διοχετευθούν πλέον στα κατ’ ευφημισμόν δίγλωσσα.Οι διαδικασίες εκτουρκισμού και δογματικής ισλαμικής κατηχήσεως θα ξεκινήσει πλέον, με την συγκατάθεση της ελληνικής πολιτείας, από τις πιο μικρές ηλικίες.
  2. Θα ολοκληρωθεί το επαίσχυντο έγκλημα της αναγνωρίσεως της τουρκικής ως αποκλειστικής γλώσσας της μειονότητος, εξοβελίζοντας πλήρως την πομακική και την ρομανί από την συνείδηση των αντιστοίχων μειονοτικών ομάδων.
 
Εμείς, κλείνοντας, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε πως στα άρθρα 37-45 της Συνθήκης της Λωζάνης προβλέπεται η απόλυτη προστασία α) πίστης και θρησκείας, όταν αυτή δεν αντιβαίνει προς την δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη και β) γλώσσας και παιδείας για ολόκληρη την«εθνολογικά και γλωσσολογικά ανομοιογενή» μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης. Τα συμπεράσματα δικά σας”. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Θράκη:Ένας Πομάκος γράφει τις αλήθειες που οι Έλληνες πολιτικοί κάνουν ότι δεν ξέρουν!


«Παρακρατικές οργανώσεις δρουν στη Θράκη».Τι είπε ο Αβραμόπουλος στη Βουλή

«Ο Άνθιμος αφόρισε τα τουρκικά σήριαλ»!