250 εκατομμύρια δολάρια σε γεωτρήσεις θα δαπανήσουν οι Τούρκοι στην Αν.Μεσόγειο

Οι Τούρκοι ανησυχούν σφόδρα για τις ανακοινώσεις της Noble Energy σχετικά με τις τεράστιες ποσότητες φυσικού αερίου.Τα δημοσιεύματα των εφημερίδων τους μεταδίδουν αυτή την την ανησυχία.

250 εκατομμύρια δολάρια σε γεωτρήσεις θα δαπανήσουν οι Τούρκοι στην Αν.Μεσόγειο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι Τούρκοι ανησυχούν σφόδρα για τις ανακοινώσεις της Noble Energy σχετικά με τις τεράστιες ποσότητες φυσικού αερίου.Τα δημοσιεύματα των εφημερίδων τους μεταδίδουν αυτή την την ανησυχία.

Για προβληματισμό της τουρκικής κυβέρνησης κάνει λόγο η ΧΟΥΡΙΕΤ.Προβληματισμός που έχει να κάνει με “τις προσπάθειες των Ελληνοκυπρίων να αξιοποιήσουν τα ενεργειακά αποθέματα της Ανατολικής Μεσογείου”.

Ο υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ δήλωσε στη ΣΑΜΠΑΧ ότι η Μεσόγειος “είναι μια πολλά υποσχόμενη περιοχή και έχουμε σχεδιάσει ένα πρόγραμμα γεωτρήσεων με κόστος 250 εκατομμυρίων δολαρίων στα οικόπεδα 5 και 6”.

“Μπορεί να μην βρούμε πετρέλαιο,αλλά πρέπει να βεβαιωθούμε αν υπάρχει ή όχι”,είπε ο Γιλντίζ. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιγαίο - ATR-72 - παραβιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τουρκικό ATR-72 και δύο UAV έκαναν παραβιάσεις και παραβάσεις σε όλο το Αιγαίο

Νέες παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου πραγματοποίησαν σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, τουρκικά αεροσκάφη, στο βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.