Τουρκικό F-4 Phantom,έπεσε κατά τη διάρκεια της απογείωσής του από τη βάση του Εσκί Σεχίρ.
Τα αίτια της πτώσης δεν έχουν διευκρινιστεί. Οι δύο πιλότοι ενεργοποίησαν με επιτυχία τα εκτινασσόμενα καθίσματά τους και είναι καλά στην υγεία τους.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Τουρκικό F-4 Phantom,έπεσε κατά τη διάρκεια της απογείωσής του από τη βάση του Εσκί Σεχίρ.
Τα αίτια της πτώσης δεν έχουν διευκρινιστεί. Οι δύο πιλότοι ενεργοποίησαν με επιτυχία τα εκτινασσόμενα καθίσματά τους και είναι καλά στην υγεία τους.