Έρχεται Αθήνα ο Νταβούτογλου.Πως τον “εντυπωσίασε” ο Αβραμόπουλος

“Ινσαλάχ”, που στα τουρκικά σημαίνει “πρώτα ο Θεός” είπε ο ΥΕΘΑ Δημήτρης Αβραμόπουλος όταν ο Νταβούτογλου τον κάλεσε στην Τουρκία ,στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν,προχθές!

Έρχεται Αθήνα ο Νταβούτογλου.Πως τον “εντυπωσίασε” ο Αβραμόπουλος

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Ινσαλάχ”, που στα τουρκικά σημαίνει “πρώτα ο Θεός” είπε ο ΥΕΘΑ Δημήτρης Αβραμόπουλος όταν ο Νταβούτογλου τον κάλεσε στην Τουρκία ,στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν,προχθές!
Ο Νταβούτογλου μάλιστα του είπε ότι η προφορά του ήταν εκπληκτική.
Να ευχηθούμε βέβαια για το 2012, στον κ.Νταβούτογλου αλλά και στο πολιτικό κατεστημένο της γειτονικής χώρας “καλά μυαλά”. Ισναλάχ!
Επί της ουσίας ο Νταβούτογλου είπε ότι έρχεται Αθήνα όχι τους επόμενους μήνες αλλά τις επόμενες εβδομάδες!

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιγαίο - ATR-72 - παραβιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τουρκικό ATR-72 και δύο UAV έκαναν παραβιάσεις και παραβάσεις σε όλο το Αιγαίο

Νέες παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου πραγματοποίησαν σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, τουρκικά αεροσκάφη, στο βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.