Γιατί δεν πετάνε οι Τούρκοι στο Αιγαίο,τα τελευταία 24ωρα.Εμείς πετάμε;

Οι Τούρκοι γιορτάζουν το μπαϊράμι και δεν πετούν στο Αιγαίο.Εμείς;

παραβιάσεις

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Τα τελευταία 24ωρα η παρουσία της τουρκικής ΠΑ είναι μηδενική. Όχι θα σας απογοητεύσουμε,δεν οφείλεται στη μεγαλοψυχία του Ερντογάν που ευχήθηκε “ο φίλος Γιώργος να ξεπεράσει γρήγορα τη κρίσης”,λες και μόνο…ο Γιώργος ταλαιπωρείται από τη κρίση. Δεν το κάνουν για να …μη κάψουμε καύσιμο σε αναχαιτίσεις.

Το μπαϊράμι τους γιορτάζουν,γι΄ αυτό και τόση ησυχία.

Το ερώτημα είναι άλλο:εμείς πετάμε στο Αιγαίο, ή γιορτάζουμε κι εμείς μαζί;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Οι τούρκοι ισχυρίζονται οτι τους παρενοχλούμε τα μαχητικά τους!

100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑ.Η γιορτή στη Τανάγρα.Τι θα πετάξει.Βίντεο

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιγαίο - ATR-72 - παραβιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τουρκικό ATR-72 και δύο UAV έκαναν παραβιάσεις και παραβάσεις σε όλο το Αιγαίο

Νέες παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου πραγματοποίησαν σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, τουρκικά αεροσκάφη, στο βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.