Μεθυσμένοι Τούρκοι ναύτες σε φρεγάτα “έφαγαν” 10 μήνες φυλακή!

Δύο μέλη του πληρώματος της τουρκικής φρεγάτας Gediz τιμωρήθηκαν με 10 μήνες φυλακή ,γιατί μέθυσαν πίνοντας μπύρα που είχε απομείνει από ένα κοκτέιλ πάρτι, στη φρεγάτα γράφει η εφημερίδα Habertürk.

Μεθυσμένοι Τούρκοι ναύτες σε φρεγάτα “έφαγαν” 10 μήνες φυλακή!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Δύο μέλη του πληρώματος της τουρκικής φρεγάτας Gediz τιμωρήθηκαν με 10 μήνες φυλακή ,γιατί μέθυσαν πίνοντας μπύρα που είχε απομείνει από ένα κοκτέιλ πάρτι, στη φρεγάτα γράφει η εφημερίδα Habertürk.

Οι δύο συνελήφθησαν μεθυσμενοι τον περασμένο Νοέμβριο, μετά από ένα κοκτέιλ πάρτι που δόθηκε στο πλοίο, το οποίο βρίσκονταν στον Ινδικό Ωκεανό σε αποστολή εναντίον Σομαλών πειρατών.

Οι ναύτες καταδικάστηκαν σε 10 μήνες φυλάκιση με την αιτιολογία της «ανυπακοής κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής υπηρεσίας.”

Ωστόσο ο εισαγγελέας του Ναυτοδικείου επιμένει ότι πρέπει να τους απαγγελθεί βαρύτερη κατηγορία που προβλέπει ποινή φυλάκισης μέχρι 5 χρόνια!
 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιγαίο - ATR-72 - παραβιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τουρκικό ATR-72 και δύο UAV έκαναν παραβιάσεις και παραβάσεις σε όλο το Αιγαίο

Νέες παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου πραγματοποίησαν σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, τουρκικά αεροσκάφη, στο βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.