Τηλεφωνική επικοινωνία Δήμα-Νταβούτογλου

Ο Υπουργός Εξωτερικών Σταύρος Δήμας είχε σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον Υπουργό Εξωτερικών της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου, ο οποίος επικοινώνησε μαζί του για να του ευχηθεί καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα. 

    

   

Τηλεφωνική επικοινωνία Δήμα-Νταβούτογλου

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο Υπουργός Εξωτερικών Σταύρος Δήμας είχε σήμερα τηλεφωνική συνομιλία με τον Υπουργό Εξωτερικών της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου, ο οποίος επικοινώνησε μαζί του για να του ευχηθεί καλή επιτυχία στα νέα του καθήκοντα. 

    

   

Κατά τη συνομιλία τους, οι δύο υπουργοί συζήτησαν θέματα σχετικά με τη διμερή συνεργασία Ελλάδας-Τουρκίας και εξέφρασαν κοινή βούληση για συνέχιση των σχετικών προσπαθειών με την κατάλληλη προετοιμασία. 

    

   

Οι δύο υπουργοί συμφώνησαν να συναντηθούν το πρόσεχες διάστημα με την ευκαιρία των υπουργικών συνόδων του ΝΑΤΟ και του ΟΑΣΕ. 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Νταβούτογλου: «Κίνδυνος εμφυλίου» στη Συρία

Νεοκλής Σαρρής.”Έφυγε” ένας μεγάλος άνθρωπος. Άρθρο του Π.Ήφαιστου

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιγαίο - ATR-72 - παραβιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τουρκικό ATR-72 και δύο UAV έκαναν παραβιάσεις και παραβάσεις σε όλο το Αιγαίο

Νέες παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου πραγματοποίησαν σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, τουρκικά αεροσκάφη, στο βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.