Τηλεφωνική επικοινωνία διάρκειας 15 λεπτών είχε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με τον Ταγίπ Ερντογάν. Ο Τούρκος Πρόεδρος ευχήθηκε καλή επιτυχία στον Έλληνα πρωθυπουργό ενώ και οι δυο πλευρές επεσήμαναν την ανάγκη να υπάρξει στενή συνεργασία των δυο χωρών σε πολλούς τομείς.
Η επικοινωνία έγινε σε πολύ καλό κλίμα και αποφασίστηκε η επανενεργοποίηση του Συμβουλίου Συνεργασίας Υψηλού Επιπέδου.
Τηλεφωνική επικοινωνία Σαμαρά-Ερντογάν
Τηλεφωνική συνομιλία Σαμαρά-Ερντογάν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



