Τουρκία:οι εξοπλισμοί καλά κρατούν!

Η αμερικανική εταιρεία Bell κέρδισε διαγωνισμό ύψους 150 εκ.$ της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης στη Τουρκία που αφορά 15 ελικόπτερα. Μακροπρόθεσμα η Αστυνομία προβλέπεται να πάρει συνολικά 75 ελικόπτερα, με το συνολικό κόστος να φτάνει έτσι τα 750 εκ. $.

Η Εκτελεστική Επιτροπή Αμυντικών Βιομηχανιών (SSİK) αποφάσισε να αρχίσει συνομιλίες με την αμερικανική εταιρία Bell σχετικά με την αγορά 15 ελικοπτέρων ελαφρού τύπου για να αντιμετωπιστούνε οι ανάγκες της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης.

Σε σύσκεψη που έγινε υπό την προεδρία του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ελήφθησαν σημαντικές αποφάσεις σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια των τουρκικών Ε.Δ. Για πρώτη φορά σε απόφαση του SSİK υπάρχει η υπογραφή του Ισμέτ Γιλμάζ που ανέλαβε υπουργός Εθνικής Άμυνας τον Ιούνιο του 2011 και του αρχηγού του Γενικού Επιτελείου στρατηγού Νετζντέτ Οζέλ που ανέλαβε καθήκοντα τον Αύγουστο του 2011.

Η αξία του κάθε ελικόπτερου είναι 10 εκ.$ , το κόστος για τα 15 ελικόπτερα αναμένεται να φτάσει στα 150 εκ. $. Με τον αριθμό των ελικοπτέρων που θα αγοραστούν να φτάνει μακροπρόθεσμα τα 75, το συνολικό κόστος προβλέπεται να φτάσει στα 750 εκ. $. Λήφθηκε απόφαση να αρχίσουν συνομιλίες σχετικά με το μοντέλο 427 της αμερικανικής εταιρίας Bell.

Το δικινητήριο ελαφρύς χρήσης ελικόπτερο έκανε την πρώτη του πτήση το 1997. Έχει προτιμηθεί από την Αργεντινή, το Μπαχρέιν και την Τσεχία, και μπορεί να φέρει 2 πιλότους και 7 επιβάτες . Έχει ωφέλιμο φορτίο 1340 κιλών, μπορεί να φτάσει τα 259 χιλιόμετρα την ώρα με ακτίνα δράσης 730 χιλιόμετρα.

Η TUSAŞ θα παράξει ακόμη 10 ΑΝΚΑ, κατευθυνόμενος πύραυλος θα βγει από την Kale.
Μερικές ακόμη αποφάσεις οι οποίες λήφθησαν κατά την συνεδρίαση της Εκτελεστική Επιτροπή Αμυντικών Βιομηχανίας (SSİK) είναι οι εξής :

Έρχονται ακόμη 10 μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα ΑΝΚΑ που έκανε την πρώτη του πτήση στις 30 Δεκεμβρίου 2010. Η SSİK έδωσε την παραγγελία για τα 10 ΑΝΚΑ στην TUSAŞ. Τον κινητήρα για τον κατευθυνόμενο πύραυλο κρουζ SOM που αναπτύχθηκε από TÜBİTAK-Sage θα τον παράξει η Kale Havacılık. Με την παραγγελία που δόθηκε από την SSİK, η εταιρία ανέλαβε να παράξει εντός 4 ετών έναν κινητήρα τουρμποτζέτ στην θέση αυτού που παράγεται στην Γαλλία.

Επίσης έγινε ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο διαγωνισμός σχετικά με το σχέδιο αεράμυνας μεγάλης ακτίνας (T-LORAMIDS).

tourkikanea.gr