Υπέγραψαν υφαλοκρηπίδα Τουρκία-Κατεχόμενα!

Κλιμακώνει η Άγκυρα.Έπεσαν υπογραφές πριν από λίγο για την υφαλοκρηπίδα Τουρκίας-Κατεχόμενων

Υπέγραψαν υφαλοκρηπίδα Τουρκία-Κατεχόμενα!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ερντογάν και Έρογλου,υπέγραψαν στη Νέα Υόρκη ,συμφωνία για το καθορισμό υφαλοκρηπίδας,μεταξύ Τουρκίας και κατεχόμενων. Η Άγκυρα,τραβάει το σχοινί,λίγες μόνο ώρες μετά από τη συνάντηση που είχε ο Ερντογάν με τον Αμερικανό πρόεδρο Μπάρακ Ομπάμα,τον οποίο και είχε διαβεβαιώσει ότι δεν θα οδηγήσει τη κατάσταση στα άκρα.

Τώρα κάνει ένα ακόμη βήμα προς την ένταση.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ