Eβαλαν τηλεόραση στο κελί του Οτζαλάν

H τουρκική κυβέρνηση έστειλε τηλεόραση στι κελι του Οτζαλάν μετα απο 13 χρόνια.

Eβαλαν τηλεόραση στο κελί του Οτζαλάν

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 MΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

    Σε μια προσπάθεια βελτίωσης των συνθηκών κράτησης του Αμντουλάχ Οτζαλάν, η Άγκυρα έστειλε εντολή στη στρατοχωροφυλακή για να τοποθετηθεί τηλεόραση στο κελί του Οτζαλάν.
   Ο Κούρδος ηγέτης, ο οποίος έχει κάτσει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τη ΜΙΤ για την επίλυση του Κουρδικού ζητήματος, έχει ζητήσει την βελτίωση των συνθηκών κράτησης και την χαλάρωση της απομόνωσης του. Ηδη έχει συναντηθεί με συγγενικά του πρόσωπα και τους Κούρδους βουλευτές.
    Ο Οτζαλάν, επι 13 χρόνια, δεν είχε τηλεοπτικό δέκτη ,αλλά μόνο ραδιόφωνο.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιγαίο - ATR-72 - παραβιάσεις
ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Τουρκικό ATR-72 και δύο UAV έκαναν παραβιάσεις και παραβάσεις σε όλο το Αιγαίο

Νέες παραβιάσεις του εθνικού εναέριου χώρου πραγματοποίησαν σήμερα, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026, τουρκικά αεροσκάφη, στο βορειοανατολικό, κεντρικό και νοτιοανατολικό Αιγαίο.