Με ένα λακωνικό αλλά άκρως συγκινητικό μήνυμα η Ελληνική Αστυνομία αποχαιρέτησε τον SATAN, τον αστυνομικό σκύλο περιπολίας, που πέθανε την περασμένη Τρίτη, από παθολογικά αίτια. Ένα από τα πλέον επίλεκτα μέλης της φημισμένης ομάδας K-9, με σημαντικές επιτυχίες στην καθημερινή μάχη κατά της εγκληματικότητας.
“Σ’ ευχαριστούμε πολύ SATAN για όσα προσέφερες! Στις 13-2-18 η οικογένεια της #hellenicpolice, έχασε τον Αστ. Σκύλο περιπολίας SATAN από παθολογικά αίτια.
Το συγκινητικό αντίο της Ελληνικής Αστυνομίας στον σκύλο περιπολίας “Satan”
Το ευχαριστώ στους επίσημους λογαριασμούς που διατηρεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



