Πλοίο και μέσα του Πολεμικού Ναυτικού παρακολούθησαν το τουρκικό σκάφος, καθόλη τη διάρκεια του πλου του”.
Είναι απλά απαράδεκτοι οι γείτονες. Κάθε φορά που “αλλάζουν” πλοίο στις αποστολές τους στην αν.Μεσόγειο,το κάνουν ,μέσω… Σουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τουρκική κορβέτα …στην Εύβοια! Ο Νταβούτογλου έφυγε ο τουρκικός στόλος ήρθε!
Ισραηλινή κορβέτα στο Ναύσταθμο,μετά από βολή στα Καράβια.Την επισκέφθηκε ο Παναγιωτόπουλος
Για Σούνιο πήγαιναν οι Τούρκοι αλλά δεν είχαν…δραμαμίνες!Τα μποφόρ τους σταμάτησαν




